![]() |
De sport log
vertel hier wat je vandaag voor sport hebt gedaan
we beginnen uiteraard met maandag |
ik ga straks een kwartier fietsen.
en vanmiddag weer. en dat was het :+ was eigenlijk wel van plan om naar de sportschool te gaan maar heb vandaag niet echt tijddd |
de smoesjes mogen achter wegen gelaten worden ;)
je hebt wel tijd alleen geen prioriTIJD |
Citaat:
|
Ik heb altijd dansen op maandag maar aangezien ik nu theorieles heb kan ik niet..
Dus dan ga ik thuis maar wat oefeningen doen :) |
Ik ga vanaaf ff kijken of ik kan boxen met mn knie en anders fitnessen
|
booschappen doen? 8)
|
Citaat:
|
vanavond paardrijden
|
Gistere handbal
Vandaag ziek wezen :( |
Citaat:
|
Fietsen naar de stad:Y)
|
Naar school heen en terug gefietst.
Naar de sportschool. Vanavond badmintonnen. Redelijk sportief huh. |
ik vind naar school/werken fietsen/lopen niet echt sport... dan zou ik ook 25 km per dag fietsen:?
|
vndaag 20 km na school heen en trug gefietst. .;)
en geen training.. ben me herses aan het trainen ;) |
Citaat:
|
nou ik heb in totaal wel een halfuur gefietst vandaag :+ verder heb ik winterstop O-)
|
wie gaat er nou 25 km fietsen?
|
Citaat:
:') heb je honger? :+ |
beknopt overzicht:
biffyclyro: 0 JennyMindTricks: 0 Melisss: 1 AmbyPur: 0 AMF: 0 Essebes: 1 Atjeuh: 0 silverchair: 0 Piraatje: 1 Saduf: 0 ash-hôôle: 0 Stevie: 0 Forza: 1 van de 13 reacties 4 mensen die gesport hebben tot morgen! |
Citaat:
|
paar keer heen en weer de trap op
uurtje naar school fietsen (das heen en terug) wandelen.. |
heb net getraint
|
biffyclyro: 0
JennyMindTricks: 0 Melisss: 1 AmbyPur: 0 AMF: 0 Essebes: 1 Atjeuh: 0 silverchair: 0 Piraatje: 1 Saduf: 0 ash-hôôle: 0 Stevie: 0 Forza: 1 Niemand: 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben naar de metro gelopen
Van de metro naar de bus gelopen Naar school gelopen vanaf de bus Heb trappen geklommen op school Zo nog meer trappen klimmen En de terugweg En dan drummen Beschouwen jullie dat als sport? :p |
Maandag:
Joey B: 7 km wezenhardlopen biffyclyro: 0 JennyMindTricks: 0 Melisss: 1 AmbyPur: 0 AMF: 0 Essebes: 1 Atjeuh: 0 silverchair: 0 Piraatje: 1 Saduf: 0 ash-hôôle: 0 Stevie: 0 Forza: 1 Niemand: 1 JoeyB: 1 Dinsdag JoeyB: gaat half 10 zwemtraining doen. biffyclyro: 0 JennyMindTricks: 0 Melisss: 1 AmbyPur: 0 AMF: 0 Essebes: 1 Atjeuh: 0 silverchair: 0 Piraatje: 1 Saduf: 0 ash-hôôle: 0 Stevie: 0 Forza: 1 Niemand: 1 JoeyB: 2 |
ja we weten nu wel dat je sportief bent :zz
|
mijn trainingen beginnen weer in januari
|
fitnessen vandaaag weer 8-)
|
Citaat:
:+ Altijd grappig ik ga in januari weer sporten geintjes. De key van sporten is: Sport met een doel. ALs je dit niet hebt gaat het op den duur vervelen, want je weet niet wat je doel is dus hebt ook geen referentie punt. Je kan dus ook nooit controlleren of je wel je doel bereikt hebt en wat je nog meer wilt bereiken. |
Citaat:
|
go sanne :d
ik heb vandaag aan denksport gedaan :'( telt dat ook? ben wel moe :z |
Citaat:
En dan sport je gewoon een tijd niet? Je kan die tijd mooi gebruiken voor conditie of krachttraining. Helemaal als je al 19 bent en nog een teamsport doet dan wil je wel wat meer uit die sport halen. |
biffyclyro: 0
JennyMindTricks: 0 Melisss: 2 AmbyPur: 0 AMF: 0 Essebes: 1 Atjeuh: 0 silverchair: 0 Piraatje: 1 Saduf: 0 ash-hôôle: 0 Stevie: 0 Forza: 1 Niemand: 1 JoeyB: 1 aangepast |
Citaat:
|
Alsof je in een maandje je conditie kwijt bent :z
|
Citaat:
|
Ik wel :{ Maar normaal 5 a 6 keer per week sporten is wel grote overgang als je dan helemaal nix meer doet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit op softbal en de competitie begint in april. Aangezien we in de winter niet op het veld kunnen trainen we in de zaal en werken daar vooral aan onze conditie. Het is dus niet erg om een maandje niks te doen.
|
Citaat:
|
Zondag inbetween les gehad, duurde van 12 tot 4
maandag 2 uur les gegeven en 2 uur zelf gedanst.. vandaag 1 uur les gegeven en 1 uur zelf gedanst. |
Citaat:
|
secret training hehehe :z
|
2 uur fitnis vandaag..
|
Net n game gespeeld, 16-0 gewonnen :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.