![]() |
wat een geluk
koop een zakje snoep, betaal 1 euro, krijg 1,05 terug :')
|
wat een winst :+
|
ik heb het ook meteen naar de bank gebracht en op mn rekening gezet
|
Lol ik had laatst in de bios, koop 2 cola, geef 5 euro, krijg 15 terug :')
|
tuurlijk geef je dat niet terug
|
Ik zie ook niet waarom je het terug zou geven... het is hun fout.. als het nou om duizenden euro's ging dan kon ik me het voorstellen dat je het terug geeft maar 15 euro niet..
|
Ik vind dat je aan je morale plicht moet voldoen en het bij 3FM moet inleveren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was een ex collega, maar hij was overgestapt, zal hij voor boeten ook :] ;)
|
Citaat:
|
de mensen die het geld niet terug geven zijn vaak de mensen die je het hardst hoort als een buitelander een keer wat jat uit een winkel
|
Ben het helemaal met Saduf eens! Het is je plicht om geld, dat niet van jou is, terug te geven. En een verschil maken tussen 100 en 10 euro is dikke onzin, want het gaat om het principe. Je bent gewoon een dief als je dat geld in je zak steekt. :{
|
Ach ja wie het kleine niet eert.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschil of het zoveel geld is gaat het mij erom of ik me er schuldig om voel :p van 15 euro worden hun niet slechter en ik wel beter. Kijk, als ik een portomonnee op straat zou vinden met 15 euro en een adres, zou ik het terugbrengen. Maar als het een fout is van een cassiere... :no: |
Citaat:
|
Citaat:
http://images.fok.nl/s/schater.gif |
Is toch hun eigen schuld als ze teveel teruggeven en mooi meegenomen als jij het in je handen krijgt.:p*)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.