![]() |
trein wc's
Gatverdamme, zelfs als ik heel nodig moet hou ik het nog liever op:{ Kunnen ze die wc's ff niet af en toe weer fris spuiten? :|
|
moet je het eerst goed schoonlikken
|
Citaat:
|
fijn gevoel is dat altijd hè
|
gewoon niet op die bril gaan zitten, maar er boven blijven hangen :yes: :p
|
sommige mensen weten vast niet wat voor kokhalsverwekkende rotlucht uit zo'n cabine komt. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan laten sommige mensen de deur van die wc nog openstaan zodat iedereen van deze lucht kan genieten :p
Gewoon walgelijk...:kots: |
Citaat:
|
Citaat:
WC's in de trein zijn vaak ranzig ja, maar als de stank mee valt en ik moet echt nodig dan ga ik echt wel, anders duurt een half uur me veeeeeeeeeeel te lang 8) |
Ik ben nog nooit naar de wc geweest in de trein, ik durf niet :{ :o
|
Ik ga daar liever niet naar het toilet.
|
Heb vandaag even gepist in zo'n ding en volgens mij kwam het meteen op het spoor terecht
|
Citaat:
|
langs het spoor groeien anders de meest wijdverbreide soorten van vegetatie, zelfs uitheemse soorten kunnen er soms gedijen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zou niet goed zijn als er in een vliegtuig geen bodem in de wc's zaten anders wil ik niet buitenlopen als er een vliegtuig aan komt;) |
ik vind het altijd zo moeilijk mikken in zo een rijende trein
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie gaat er nu in de trein zitten schijten
|
dat durf ik niet :o
|
voordeel is dat die plees daaro voor iets heel anders veel beter geschikt zijn :yes: :p
|
Citaat:
|
Ach geen last van ik kan staand de boel lekker legen dus ik heb geen klachten :p
|
Citaat:
|
Citaat:
:7 |
Gelukkig hoef ik nooit lang met de trein
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie zijn best vies :P
|
Citaat:
:{ |
Niet erboven hangen en mikken, gewoon een met een hele hoop wc papier de wcbril bedekken en erop gaan zitten.
Dat is wat steviger ;) Oja, tip: neem luchtvervrisser mee naar de trein (niet dat ik dat doe ofzo, ik ga bijna nooit naar de plee in de trein, alleen als ik heel lang moet rijden) |
Treinwc's zijn zeer vies. Wie vind dit ook?
|
re
gewoon niet met de trein gaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.