![]() |
Trends 2006
Wat denk jij dat er hip gaat worden het komende jaar? Wat hoop je dat er hip wordt? En wat hoop je dat er massaal in de prullenbak wordt gegooid het komende jaar?
|
van die ugs en andere soorten, die mogen van mij heel diep in de prullenbak
|
net wat pfp zegt, die uggs mogen per direct verdwijnen :p en die afgrijselijke sleehakken, omg dat is toch ook geen gezicht
verder denk ik dat die japanse stijl (zoals die kledinglijn van gwen stefanie) best wel hip gaat worden, broeken smal blijven en leggings voorlopig nog overal te koop zijn :+ |
Geen jaren '90 kleren! Ik ga flippen als ik weer mensen zie met hun broek hebben tot bijna borsthoogte en dan hun shirt met koalabeertjes erop er ingestopt :D fout !
De mode van dit jaar vond ik erg leuk ( op idd die uggs na ), ze mogen daar wel verder ingaan. En felle kleurtjes zoals cyclaam en oranje moeten ook blijven |
dat is toch niet 90 maar 80 jamiel? :o
ik denk dat witte broeken weer zeer hip worden. |
80/90, allemaal hetzelfde :+
|
ik denk dat korte broeken/shorts weer hip worden
de kleurtjes moeten blijven maar alle hakschoentjes en broeken in bot mogen verdwijnen |
Citaat:
en ik hou wel van hakschoentjes en broeken met smalle pijpen :love: |
ik denk dat dit jaar de legging weer terug komt :p
|
mijn stief mama gaat schoene winkel beginnne, en die zegt dat van die houten klompen met allemaal " blingblin"
en paner/koeie/tijger print ectt in komee :P |
Ik hou het weer op Nike's :p
|
Citaat:
|
naaktlopen wordt de trend... en plastic regenjassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik mag toch hopen van niet :+ en ik zie nu pas dat ik veel schoen heb getypt ipv veel schoenen :zzzz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Trends 2006
Citaat:
In de veronica gids stonden alle trends van afgelopen jaar, en voor het nieuwe jaar. Ik weet niet of je er wat van mee gekregen heb.Maar anders hier nog ff op een rijtje alle trends. -hoge broeken komen weer in,Gooi alle broeken maar weg waar de vet rollen boven uit komen. -Paars en blauw.Vorige jaar was het groen(in woonstyle) -Goud is weer helemaal hip,bling bling is uit. - Rokken tot de knie of er net onder/boven is mode,de mini is uit. -Hoe hoger de haak hoe mooier,Hakken aan dames!! -vele kleuren zijn uit zwart en wit zijn de best kleuren om te combineren. Ik hoop dat je er wat aan hebt;) |
Citaat:
|
Hoge broeken :no:
die zitten dus echt voor geen meter, en is nog lelijk ook --> krijg je zon mega grote/lange kont in :? |
Nou ik heb laatst gehoord dat de mode uit de vroegere jaren wel weer in komt, maar dat de lage broek wel in blijft..
|
Re: Re: Trends 2006
Citaat:
Verder vind ik het onzin om trends vantevoren te voorspellen. |
Re: Re: Re: Trends 2006
Citaat:
|
De mode van 2006=STRAK!
Superstrakke broeken zoals Twiggy (model van vroeger, maatje bezemsteel) en van mij mag zwart wel in de mode komen :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.