![]() |
bier.
Welk biermerk drink jij bij voorkeur?
|
Mij kun je altijd verblijden met een Jupiler of Heineken.
|
nee :p
|
Jupiler
|
Hertog Jan
|
Anders nl..
Alfa! Absoluut het lekkerste bier. Thuis hebben we altijd een kratje alfa koud staan :) Verder drink ik Brand, Hertog Jan, Warsteiner en Jupiler wel. Met uitgaan schenken ze Heineken geloof ik. |
Heineken
|
Een kriek lindemans, dat is lekker...
Als het om gewoon bier moet gaan jupiler, maar dan mag er altijd een scheutje cola bij :p |
Citaat:
maar ik ga meestal voor hertog jan |
Citaat:
|
Hertog Jan of iets anders namelijk Palm
|
Citaat:
|
guinness
|
het allerliefst een la chouffe of quel chouffe ofzo :z :9
|
Ik zelf heb niet echt een bepaalde voorkeur voor bier, als het in mijn ogen een lekker biertje is dan is het lekker.
Maar als ik uit dit rijtje moet kiezen wat ik net voor me kreeg ga ik toch voor de heineken. Puur omdat ik dat op lange termijn gewoon het lekkerste vind van allemaal. Het is ook een van de duurste dus das een van de redenen dat ik het niet snel zou kopen, maar los daarvan ga ik nu puur op smaak af. |
Bah, bier :+
|
ohja,, ik heb voor oud en nieuw, een vat met dortmunder union pilsener geregeld. :z Heeft iemand daar ervaring mee? want heb t zelf eigenlijk nooit gezopen :o. :7
|
Hertog Jan of Jupiler
|
Citaat:
|
Grolsch of HJ
|
opgegroeid met grolsch en tegenwoordig jupiler
|
Ohja en Carlsberg ook :thumbsup:
|
Hertog Jan
|
bij ons in de kroeg word er Grolsch geschonken en ik krijg daar toch altijd weer barstende koppijn van :(
Komt denk ik omdat ik Amstel fan ben :9 en een grolschje toch zwaarder valt... Amstel dus |
Citaat:
|
De Koninck of Grolsch
|
|
ik drink het liefst alfa, brand of jupiler
|
Ik lust geen bier :kots:
|
Re: bier.
Bij voorkeur alles 1 voor 1.
|
hertog jan is wel lekker...
ach het kan me ook eigenlijk weinig schelen... ik drink alles :-P |
Ik als alcoholic lust natuurlijk elk soort bier...
|
hj of grolsch
|
Bier? 8)
|
geen bier..
|
Citaat:
|
Ik drink nauwelijks bier en als ik er drink, dan is het Jupiler (of Maes) of een fruitbiertje.
|
Citaat:
|
ik lust geen bier
|
jupiler ofcourse :9 hey maar 1 breezerwijf ? ik had er meer verwacht *)
|
Ik lust alles wel, maar drink het leifst dommelsch of grolsch.
|
Zooo, van het weekend Gulpener gehad, maar dat is een goei biertje hoor, die limbo's weten wel wat brouwen is.
Goed voornemen voor 2006: Meer Gulpener drinken :9~ |
Heineken en palm, al heb ik laatst een DeKoninck geprobeerd en die was ook behoorlijk lekker ... verder gaat eignelijk alles er wel in behalve bavaria
|
Hier drinkt iedereen Grolsch, dus als ik bier drink, drink ik Grolsch
|
Heineken :yes:
|
Ik las laatst een artikel over Duits bier, en dat dat toch wel veeeele malen beter is dan ons Nederlands "bier".
Is Limburgs bier dan een beetje Duits bier? :o Want dat schijnt toch altijd wat lekkerder en beter te zijn dan de rest. toch? |
duits bier is over het algemeen naar traditioneles 'reinheitsgebot' gebrouwen... wat wil zeggen dat er alleen gerst, water en hop gebruikt wordt en verder geen chemische rotzooi (conservering etc) zoals in ongeveer alle andere bieren :z
|
Re: bier.
Citaat:
|
Re: Re: bier.
Citaat:
|
Re: Re: Re: bier.
Citaat:
|:( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.