![]() |
Solden - koopjes
De solden gaan beginnen. Ben jij hier een fervent aanhanger van? Of vind je de drukte maar niks? Weet je al wat je zal kopen, of maak je geen lijstjes en koop je alles wat er leuk uitziet?
|
Re: Solden
Citaat:
uitleg please.. |
De koopjes gaan beginnen? Koopjes heb je toch altijd wel? Of bedoel je de winteruitverkoop?
|
Citaat:
|
Ik heb het idee dat het hier in Nederland altijd uitverkoop is :+
|
Er is nu wel iets meer in de uitverkoop hoor, 'kerst outfits' enzo..
|
Tot hoe lang duurt het?
Hopelijk niet te lang. Ik haat dat namelijk... |
Citaat:
Maar ik vind shoppen wel leuker als de helft is afgeprijsd natuurlijk :7 |
Citaat:
|
shoppen tijdens de uitverkoop.... heeeerlijk :love: moet je wel in het begin gaan, want dan kom je de leukste dingen tegen. Na een paar dagen is het allemaal weg en blijven de afdankertjes over ( en de maten xs en xl )
|
Uitverkoop :love: Alle winkels zijn wel fijn met de uitverkoop behalve de H&M, daar is het altijd al te druk, nu helemaal. Maar hier is het denk ik toch al 2 weken uitverkoop hoor.
Lekker alle rekken door neuzen enzo, alle winkels af. Van de week al in de uitverkoop wezen shoppen in Utrecht en Den Bosch |
Ik vind het altijd zo'n enorme bende als het uitverkoop is en ik erger me rot aan van die opgefokte graaiende mensen.
Uitverkoop is leuker voor je centjes, maar echt gezellig vind ik het niet. |
ik heb schoenen met 20 euro korting en een tas met wel 3 euro korting gekocht :+
ik vind solden trouwens wel erg debiel klinken |
Citaat:
|
Citaat:
|
solden klinkt als een metalfest.
|
jaaa uitverkoop 8-) hier begon het tweede kerstdag al..ben van de week al even de stad in geweest en ga van het weekend weer :+
|
ik was zon beetje op vkaantie tijdens te uitverkoop ... en als arme student kun je niet veel kopen he O-)
|
Ik ga er niet speciaal de stad voor in. Maar als ik dan wat nodig heb ofzo dan zal ik het ook echt niet laten om niet de stad in te duiken. Of als ik toevallig wat leuks tege kom dan zal k het ook niet lagen hangen... Dus ja mijn koopgedrag is tijdens de uitverkoop niet anders dan normaal ;)
|
Citaat:
(Alleen ietsje anders uit te spreken dan 8) .) |
Solden klinkt normaal?! ^:p
En ik heb eigenlijk geen solden nodig om te shoppen, ik shop altijd wel :+ (maar dat neemt niet weg dat het leuk is als er een groot deel van de prijs afgaat!) |
Citaat:
|
pak + schoene 85 euro
|
Citaat:
Sölden Winter - Home :+ |
pimp jas van 169,99 voor 75 :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.