![]() |
Welke peer to share programma gebruik je?
Welke peer to share programma gebruik je?
Geef hier op welke je gebruik, of je hem goed vind of niet, wat je erop download, enzovoorts, |
vroeger altijd emule en azureus.
nu eigenlijk alleen nog maar directconnect.. |
andere, nl. Limewire
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatste tijd word dat niet veel meer gebruikt volgensmij.. |
Lol limeware staat er bij hoor!
|
Citaat:
|
dc wordt over het algemeen niet veel gebruikt hoor, het voordeel is wel dat wát je er wel vind, vaak users zijn die ook enorm veel sharen... (mijn shares staan nu op 640GB and counting ....), dat is dan gelijk ook het voordeel van dc++, verplicht sharen, en in bepaalde hubs worden zulke belachelijk strenge eisen gesteld dat de kwaliteit van de files super in orde is..(y)
|
Wij gebruiken Morpheus. Sinds mijn papa bearshare op onze computer heeft geïnstalleerd hebben we er niets dan problemen mee. En limewire kan ik niet eens installeren :').
|
Citaat:
Limeware, is beter maar bevat kei veel sex Bearshare : Safe bestand is virus, dus gebruik ik die ook niet |
Bearshare en azureus
|
azeurus emule en dc++
|
Citaat:
|
Bitlord voor me torrents, download ook veel via FTP en alles wat daar niet te vinden is heb k nog een limewire
|
DC++ fijn programma vind ik zelf als je maar in de goede hubs zit kan je genoeg downloaden en snel ook nog:)
|
Azureus, Limewire en Emule
|
geen enkel :( Mijn pc pakt helemaal nieeeeeeeets
Vroeger kon ik nog Kazaa gebruiken lukt ook niet meer :'( |
Kazaa is kut volgens mij zinds ze die rechtzaak hebben verloren zit der nu een copyright op de mp3tjes die daar via worden gedownload... K@z** is een en al virus...
|
limewire
|
Mijn ervaring: elke programma heeft zijn specialiteiten. Als je ff vlug een mp3tje wilt downloaden kan dat lekker snel met kazaa lite of limewire.
Als je aplicaties wilt downloaden is mijn ervaring dat dat met emule het snelst gaat (denk aan films en spelletjes) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.