![]() |
De Leerlingen.com Awards 2005 - De Uitslag
1 Bijlage(en)
*Chantal Janzen en Johnny Depp komen podium oplopen in een spetterende (of geen, wat jij wil) outfit* Dames en heren, hierbij de langverwachte, [size=0,5]heus niet voorspelbare,[/size] uitslag van de Leerlingen.com Awards 2005. Na de bekendmaking van de categoriën heeft u massaal gereageerd (_0_) en vanavond zullen wij de Awards uitreiken aan de gelukkige winnaars van de Leerlingen.com Awards 2005! Het was af en toe een nek-aan-nek race, in een enkel geval was de winnaar overduidelijk, en zelfs een aantal gedeelde eerste plaatsen. In ieder geval feliciteren wij iedereen die in aanmerking is gekomen voor een Award - dat is al een hele prestatie natuurlijk! *applaus* En dan nu, de uitslag! :Y) (Achter de naam staat vermeld hoeveel stemmen de betreffende winnaar heeft gekregen. Ook staat erbij wie de nummer 2 en eventueel nummer 3 geworden is/zijn!) Leukste Forummer 1. Bruggi (3) 2. Forza, Alwin, AmbyPur, Silverchair (2) De Nachtbraker 1. Niemand (7) 2. Nightwolf (6) 3. Bartje518 (2) Forummer met de Beste Humor 1. Nosferatu (5) 2. Alwin (4) 3. Andy (3) Best Geklede Forummer 1. CharmedOne (6) 2. Nosferatu, Silvechair (2) Slechtst Geklede Forummer 1. MissMasje (7) 2. Overa, Elvenkindje, Nightwolf (2) Alwetende Forummer 1. PFP (6) 2. Tyskie (5) 3. dext0r (2) Shijt-aan-alles Forummer 1. Nosferatu (12) 2. Forza (3) 3. Pakspul (2) Meest Gerespecteerde Forummer 1. Bootje & Bart (3) 2. Ambypur, Bazzemans, woudjuh (2) Leukste Ex-stafflid 1. Loeloe & Stevie (3) 2. Youssef, Saartje, Forza (2) Grootste Nerd 1. Nightwolf (4) 2. MarcoL, Woudjuh (3) Wij feliciteren alle winaars van harte!! Veel plezier met de Award. Deze creatie kunt u hieronder in ontvangst nemen (rechter muisknop > opslaan als > opslaan als avatar). Indien u wenst kan de titel er boven komen te staan :) *En het doek valt* Als iemand zich nog geroepen voelt om een fatsoenlijke award-avatar te maken; be my guest:p |
zo, nu kan ik weer rustig slapen 's nachts, heb mijn award binnen :9
|
en kijk eens hoe mooi ik hem heb als plaatje :love:
zal hem verdedigen bij de volgende award verkiezing :love: |
jeej :Y)
|
Citaat:
|
mag ik zo'n mooie avatar?
|
en waarom staat woudjuh niet bij meest gerespecteerde forummer? hij had minimaal 2 stemmen :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eis een hertelling van de stemmen
|
en ik wil mijn moeder bedanken, die me altijd steunde in de moeilijke momenten
|
ik wil ook zo'n mooie ondertitel nu :+
|
Citaat:
|
ty, volgende keer stem ik wel op jou 8) en ik denk dat 'missmasje' wel met andere dingen bezig is :z
|
Citaat:
|
als missmasje haar titel niet op komt halen, wil ik hem wel opeisen :')
|
Ik wil Forza feliciteren :'(
|
Citaat:
|
:D
|
:7
|
hehe geweldig :7
|
:D hehe
|
Ik vind dat ik met 2 stemmen meer recht heb op die titel :(
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het trouwens vreemd dat CO gekozen is. Ze koopt dan allemaal wel zo super veel enzo, maar we zien er NOOIT foto's van, hoe kan je dan in godsnaam oordelen of ze best gekleed is?
|
Inderdaad zeg, zeer dubieuze uitverkiezing :?
|
Inderdaad, best gekleed ben ik natuurlijk ;)
|
Citaat:
Maar toch hartstikke bedankt :+ |
Citaat:
|
Nou Co, laat ons dan eens zien of je uitverkiezing al dan niet terecht is? :+
|
ik ben wel blij met deze titel, omdat ik me in goed gezelschap bevind van loeloe, saartje en forza :') duidelijk dat er serieus is gestemd :love:
|
en ik zou het leuk vinden als Nightwolf zn tekst veranderd in 'Grootste nerd'
|
n0sf3ratu waar hangt die kerele eigenlijk uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee ik ben de leukste forummer haha :+ .
Dan is het wel erg met iedereen gesteld hier, als ik dat win :P . Maar het is natuurlijk wel leuk, tnx Sanne, Alwin en Nosferatu (toch?) 8-) . |
Citaat:
|
n0sf3ratu
Posten van foto's die niet door de beugel kunnen en pervers gedrag. Geplande unbantijd: 8 januari 2006 ====================================== Alsie wil kanie weer unbanned worden :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
toch grappig dat ik 2e ben van leukste forummers
tegen bruggi is moeilijk want die is gewoon heel knap |
:love: 2 awards , Ik wil graag mn ouders bedanken, die hebben me altijd gesteund en natuurlijk ook jullie ! zonder jullie was dit nooit mogelijk geweest !!! love you guys !!!
|
is maar een kleine award show in plaats van die enquete of award show die we vorige keer hadden :p
Maar MarcoL genomineerd voor grootste nerd vind ik wel mooi :p |
:')
|
Citaat:
|
Wow, een of ander genie heeft eindelijk besloten dit topic van sticky af te halen.. :') :thumbsup:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.