![]() |
masturberen
Hoe oud was je toen je je voor het eerst aftrok?
|
Topic opgeschoond, wat betekende dat alle reacties er wel uit konden :z En nu serieus of niet antwoorden :|
Ontopic: Zal 12 ofzo geweest zijn, weet het niet meer precies.. |
ook 12 dacht ik
|
Het is masturberen.
En hoe oud ik was weet ik niet meer. |
ik was 11, 12 of 13 toenk het dee
|
groep 8, zal ook iets van 12 jaar zijn
|
12 denk ik
|
zal wel ook zoiets zijn
|
Ik was 8 en nu is het een verslaving als ik het niet elke dag doe kan ik niet slapen!
|
Citaat:
|
wat voor beren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt inderdaad van die domme mensjes die denken dat het mastruberen is, maar dat is het dus niet ...
het is dus MASTURBEREN ;) Grretzzz. |
Citaat:
Ontopic: ik zou het dus echt niet weten meer hoe oud ik voor het eerst was :no: |
Citaat:
Beetje kansloze opmerking:z Dom belgje |
Ik al vanaf toen ik 8 was... Niet lachen he
|
Citaat:
ben jij dan ook niet een dom mensje? :z |
Ik ben wel een meisje, dus bij mij heet het vingeren:+
En ik was 14 volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Lol jij bent echt wel dikke racist hé :) Maar zo ken ik er genoeg, dus geen probleem voor mij ;) |
Citaat:
Lol, nu ben jij hier het domme mensje ;) |
Citaat:
En achter die laatste zin moet een punt :{ |
ik deed het volgens mij ook voor het eerst op 12.. maar dan wil ik toch wel weten van wie jullie wisten of hoe jullie wisten op je 8ste al hoe het moest.>?
|
Citaat:
nog nooit van een vriendin gehoord? ontopic: ik was een jaar of 11, 12 |
11 ofzo
|
8 jaar en ik heb nogal toevallig ontdekt. je moet niet altijd vingeren ofzo hoor, over een kussen vrijwen gaat ook
|
Citaat:
Ga ik vannacht meteen doen!! :D |
kmoet wel zeggen dat ik dat stadium nu al voorbij ben, maar het was fijn toen:yes:
|
Citaat:
|
pfffffffffff te zien aan de andere antwoorden ben ik best laat begonne dan.... ik was 13... of 14? nee 13... ja. wat een vraag trouwens... ;)
|
Op mijn 8e.. jeetje toen wist ik nog helemaal niks ervan en het kwam ook niet in me op om even mijn doos langs het matras te wrijven ofzo:?
|
ja nee kheb het echt toevallig ontdekt en kwist natuurlijk niet dat dat masturberen heette. maar ik vond het wel fijn en ja zovele jaren later nog steeds:7
|
ook een jaar of 12 / 13...:9~
|
toen was ik...
Iic was toen 10 en nuu ben iic 12 en doe het ng steeds!(maar op me 10de vingerde ik nii hoAr!!) Is dat trouwens vroeg????
|
iic dee uhh
ik dee het wel eigelijk wat eerder:$ Mjaah, otwn wreef ik altijd over een kussen jaah!! nuu vinger ik ook wel es, is dat eerrrrrug, so0wW oud ben ik nog niii:? ...uuhh het zal wel ni?!?!O-)
|
Ik ben wel een meisje :P
maar de eerste keer dat ik met mezelf speelde was toen ik 13 jaar was. Ik doe het nog steeds en ik vind het echt fijn om te doen :$ O-) XxX Steef |
Re: iic dee uhh
Citaat:
:P) maar 't is NOOIT te jong.... als je vind dat je er aan toe bent dan is het goed. XxX steef:yes: |
Citaat:
Je bent nog maar net in het "stadium" dat je ermee begint:z |
hmmmm.....:rolleyes: ik weet het ook niet meer maar volgens mij een jaar of 13:?
|
Ik ben ook een meisje en ik was ongeveer 13/14
|
Ik weet het niet...Madam palm en haar vijf dochters zijn al héél lang vriendjes met me....
|
Citaat:
|
11 jaar was da eerst dan duurde dat een tijdje voor ik klaar kwam en nu ben ik 13 en doe het dagelijks denk ik . maar heb last van een alergie.
|
Citaat:
|
he ik heb het vandaag eerste keer uitgeprobeerd :)
dus 10 jaar ik vind het echt zo lekker net het gevoel alsof je sex hebt :) |
Citaat:
|
Ik ben nu 14 en heb me eigelijk nog nooit afgetrokken. Ik wil het telkens wel doen maarja elke keer is me pa of me ma wel boven,,
|
Heb je geen badkamer met een slot?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.