Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   ondergoed (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57175)

thali 14 January 2006 22:36

ondergoed

Ben jij iemand die zijn hele leven lang dezelfde onderbroek zou aantrekken als je kon en wissel je enkel als het hoognodig is? Of trek jij elke dag een propere onderbroek aan, omdat het je zo is aangeleerd?

Heb je lievelingsondergoed of ondergoed voor speciale gelegenheden?

Sanne 14 January 2006 22:47

ja tuurlijk trek ik elke dag een nieuwe onderbroek aan! Niet alleen omdat me dat zo is aangeleerd, maar omdat dat gewoon fris is.

Ik heb wel mooi ondergoed wat niet lekker zit voor speciale gelegenheden en ondergoed wat gewoon lekker zit en minder mooi is voor de minder speciale gelegenheden :P

ImaginaryDreams 15 January 2006 17:14

Gewoon iedere ochtend een schone. Ik heb geen verschillend ondergoed, alleen de kleurtjes variėren.

CharmedOne 15 January 2006 18:44

Ik doe altijd na 't douche ander ondergoed aan, dus elke ochtend en 's avond ook.

Ik vind dat gewoon fris, vind 't niet echt prettig om een aantal dagen in 't zelfde ondergoed te lopen.

Heb verschillend ondergoed.. Het ligt aan me stemming, maar meestal pak ik er gewoon 1.. alleen let ik wel op of 't een onderbroek/boxer/string is..

biffyclyro 15 January 2006 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik doe altijd na 't douche ander ondergoed aan, dus elke ochtend en 's avond ook.

Ik vind dat gewoon fris, vind 't niet echt prettig om een aantal dagen in 't zelfde ondergoed te lopen.

Heb verschillend ondergoed.. Het ligt aan me stemming, maar meestal pak ik er gewoon 1.. alleen let ik wel op of 't een onderbroek/boxer/string is..

Pandyx-Orion 16 January 2006 17:14

Iedere dag schoon natuurlijk, soms 2 keer per dag :)

Chrizlybeer 17 January 2006 09:24

Meestal om de 4 dagen of als t remspoor te groot wordt

anemic 17 January 2006 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer

chica 17 January 2006 09:54

Elke dag een schone, en ik draag eigenlijk altijd strings.. Behalve dan in de nachten dat ik ongesteld ben:+

Ik kijk altijd wat ik aan trek, de minder mooie zijn voor de dagen dat mijn vriend er niet is;)

AmbyPur 17 January 2006 14:47

Elke dag schoon ondergoed en idd altijd na het douchen dus soms 2 keer per dag.

Ik doe het mooie ondergoed aan als ik broeken aan heb waarbij je evt een randje zou kunnen zien 8) en lelijke als ik zeker weet dat niemand het zal zien :+

Melisss 17 January 2006 15:08

ELke dag een schone uiteraard. En euh als iemand het gaat zien soms wel een mooiere maar ik heb niet echt lelijk ondergoed :p

AmbyPur 17 January 2006 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melisss
ELke dag een schone uiteraard. En euh als iemand het gaat zien soms wel een mooiere maar ik heb niet echt lelijk ondergoed :p
Ik heb van die boxers die in de was verkleurd zijn toen ik voor het eerst zelf moest wassen :$

Jamiel 17 January 2006 16:41

Verschoon m'n ondergoed iedere dag, soms 2 keer per dag idd
Heb echt helemaaaal geen sexy ondergoed :D ben niet zo van de kantjes e.d.
String is wel makkelijk maar ook gewoon wit of zwart, en de rest is paars of roze in versch. versies (nie 1! andere kleur :P)

ImaginaryDreams 1 February 2006 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Zwarte onderbroeken?

MissDuplex 1 February 2006 15:11

Ik wissel sowieso elke dag van string, soms 2 keer per dan, dat ligt eraan of ik sochtends op savonds douche. een bh die heb ik meestal wat langer aan, 2 a 3 dagen. Dat zal ik zo ook ltijd blijven doen, ookal was het niet nodig om het te verwisselen.

Ik heb ontzettend veel ondergoed, want ik vind het leuk om ondergoed te shoppen :s dus voor elke gelegenheid is er wel wat leuks ;) Van alle kleurtjes is er wel wat, maar van zwart heb ik toch het meeste..

frox 1 February 2006 16:18

Ik doe elke morgen een schone aan, en 's avonds uit.
Voor mn anatomie lessen heb ik een speciale balle-knijper :9

Essebes 3 February 2006 13:25

Elke x na het douchen schoon ondergoed aan, 1 ą 2 keer per dag dus. Heb laatst heel veel van mijn oude uitgerekte of juist te kleine ondergoed weg gedaan, dus heb nu alleen nog maar mooie dingen.

Sander 3 February 2006 13:28

Elke dag een schone boxer, meestal na het douchen.

kurobu 4 February 2006 10:41

wie doet er nu twee dagen de zelfde onderbroek aan ?

ik doe minstens iedere dag een verse boxer aan.
en in het weekend savonds ook nog eens een verse.. dus in weekend twee maal verversen :p in de week iedere dag 1 keer

appelshampoo 4 February 2006 11:39

Minimaal 1 x per dag, en het meeste van mijn ondergoed is wel goed, niet lelijk ofzo, zoals eerder gezegd kijk ik alleen of het een boxer/onderbroek/string is.

silverchair 4 February 2006 14:20

strings en boxers.. elke dag schone :)

L_angeldc 5 February 2006 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Elke dag schoon ondergoed en idd altijd na het douchen dus soms 2 keer per dag.

Ik doe het mooie ondergoed aan als ik broeken aan heb waarbij je evt een randje zou kunnen zien 8) en lelijke als ik zeker weet dat niemand het zal zien :+

Atjeuh 5 February 2006 19:42

Altijd na het douchen, dus 1 a 2 keer per dag dus...

eniT 6 February 2006 20:34

elke dag een andere

als niemand idd mijn ondergoed ziet doe ik mijn minder mooie aan. Op bijzondere dagen doe ik mijn mooiere aan.

soms denk ik wel eens dat als ik een van mn lievelingsonderbroeken aan doe, dat geluk gaat brengen die dag (wat natuurlijk je reinste onzin is!) 8)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:29.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.