![]() |
onzeker
Ik ben niet egt dun maar slank... en heb alles geprobeerd om dikker te worden, maar het lukt niet doordat ben ik best onzeker over me lichaaam kan iemand me helpe?
|
lukt mij ook niet. probeer veel fitness en veel eiwitten en koolhydraten drbij te eten
|
ik heb juist het omgekeerde van jou ik ben niet dik maat stevig en wil graag afvallen mara het wil niet ik ken hoogstens 2 weke van het ete afblijven en dan lukt het me nie meer dusja jij moet blij zijn heo je bnet geen zorgen je mag ej pas zorgen gaan make als mensen zegeg dat je dik bent ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm tsja, soms heb je het gewoon georven (ge-erft) van je oudjes en kan je der weinig aan doen, en ik snap wat je bedoeld dat je onzeker bent. Maar het komt uiteindelijk niet op het uiterlijk neer. |
Ik ben ook vrij slank en mijn broer en mijn zusje ook, mijn vader trouwens ook, ik eet tegenwoordig wel meer maar echt veel kilo's kom ik niet aan. En dan heb ik van die vriendinnen die zitten te zeuren dat ze dik zijn en ze wegen maar 4 kilo meer dan mij of zo. Maar ik ben ook lang, dus misschien kom ik daarom niet zo veel aan in de breedte. Ik ben blij met mijn 'slankheid' maar soms zou ik toch wel kleiner willen zijn :p Maarja, je moet blij zijn dat je slank bent en niet extreem dik of zo. Maak je er maar niet druk om, misschien zit het in je genen ;)
|
Ik heb last van zowel dunheid als dikheid. Dit verschilt per dag. Ook komt het door de verschillende mensen om mij heen. Als ik in de klas zit voel ik me dik. Als ik meedoe met Nederland in Beweging, dan vind ik me dun. Snapt iemand dit? Het meeste voel ik me dik, en dat is niet leuk..
|
Ik blijf dun, wat ik ook eet ( MacDonalds, veel snoep, etc.)
Ik vind juist dat ik heel erg geluk heb ! Ik bedoel, wat wil je liever; dik of dun zijn .. :Y) |
Maak je geen zorgen, ik was eerst ook altijd slank, om niet te zeggen dun, maar ben de laatste paar jaar een kilo'tje of 20 bijgekomen en weeg nu precies voldoende (heb er alleen een dikkere kop aan overgehouden, maar ach, dat is alleen ff wennen:+)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.