![]() |
recepten
vrijdag komt mn vriendin eten dus ik wil eens mn handen uit de mouwen steken. alleen kan ik niet echt koken:P heb niet veel meer gemaakt dan spaghetti/macaroni/chili con carne.
wie weet nog een recept wat er een beetje leuk uit ziet en vrij makkelijk te maken is? |
Van die wereldgerechten van Knorr, zeker wel lekker en ziet er goed uit enzo..
Pakje lezen, ingrediënten halen die je nog nodig hebt en het recept staat achterop met varriatie tips enzo :thumbsup: |
nasi goreng !
(moet zxe wel van spicy houden :p ) kun je iig zeggen dat je meer dan 4 pannen gebruikt heb ;-) |
Of lasagna zelf gemaakt :9
|
Citaat:
|
damn toch geen bedenktijd, gaat toch door:+
maja t wordt gebakken zalm met een 'korstje' van kaas, basilicum, mosterd en mayonaise op een bedje:Y) van tagliatella met tomatensaus en ijsbergsla+dressing ben s benieuwd wat ik dr van bak |
haha en hoe is dat gegaan? :P
|
prima, die zalm was echt goed gelukt. en erg lekker met dat kruidenmengsel erop. had alleen voor de tagliatella geen goeie saus dus dat is tomatensaus geworden, paste er niet goed bij. en de dressing van de sla ging niet helemaal goed, maar was blij dat ik suiker had:P
volgende keer maar weer wat nieuws proberen |
Klinkt goed!
Als je volgende keer wat minder tijd hebt moet je gewoon zo'n Griekse schotel maken (aardappeltjes, paprika, gourgette).. Zo uit een zak in de pan. Maak je nog een lekkere salade bij en je hebt echt een super lekkere maaltijd ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.