Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Crasshhhhh (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57232)

bartje518 19 January 2006 15:27

Crasshhhhh

Vanmorgen met de auto! Had tentamen om kwart voor 9, dus moest ik met de auto gaan. Ruim op tijd vertrokken (6 uur), ik reed voor de afwisseling super rustig, niet veel harder dan 80, 90 (was mistig), ineens vlakvoor knooppunt Leenderheide (Eindhoven) zie ik voor me een wagen slingeren en langzaam remmen. Ik denk: shit, die heeft een probleem ofzo, kijken of je erachter wegkomt, maar naast me reed een busje, in een flits zie ik die gast voor me keihard afremmen en snel dichterbij komen; te laat! Kabang, daar stond ik dan stil :'( Auto wilde niet meer starten dus ik dacht meteen: foute boel dit.

Uitgestapt en meteen 112 gebeld, kwam er al net na mijn melding politie aanrijden. Mijn wagen moest worden afgesleept, die van die andere gast (hij had m net een week :')) kon zelf nog wel rijden. Hele rompslomp want ik moest mee naar die werkplaats enzo, kon wel een taxi naar huis krijgen (was inmiddels al half 9, te laat voor tentamen). Besef nu wel dat ik ontzettend veel geluk heb gehad dat ik rustig reed en goed aan het opletten was, het had veel en veel erger kunnen wezen :o Heb nu alleen een kapotte knie en een hoop schrik in mijn lijf, maar verder heb ik wel lijf en leden nog :o8)

ash-hôôle 19 January 2006 15:28

mazzelpikkie :aai: ;)

x-lizz-x 19 January 2006 15:40

beterschap met je auto :aai:

bartje518 19 January 2006 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
beterschap met je auto :aai:
Was vlakbij Veldhoven. Stelletje aso's daaro ;)

x-lizz-x 19 January 2006 16:04

tja..

Kampie 19 January 2006 16:14

stuk!

Chrizlybeer 19 January 2006 18:56

Re: Crasshhhhh

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Besef nu wel dat ik ontzettend veel geluk heb gehad dat ik rustig reed en goed aan het opletten was, het had veel en veel erger kunnen wezen
Zo rustig rijden en opletten en dan toch tegen je voorganger knallen? Lijkt mij dan dat je of niet aan t opletten was en m te laat hebt gezien of dat je zo dicht op m zat dat je niet meer kon remmen?

AmbyPur 19 January 2006 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
stuk!
thnx <3

niemand 19 January 2006 20:28

en die andere 66 auto's?

bartje518 20 January 2006 13:03

Re: Re: Crasshhhhh

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Zo rustig rijden en opletten en dan toch tegen je voorganger knallen? Lijkt mij dan dat je of niet aan t opletten was en m te laat hebt gezien of dat je zo dicht op m zat dat je niet meer kon remmen?
Neen, ik zag hem slingeren en nam gas terug; ik dacht dat hij een of ander probleem had en wilde achter hem weg, maar aangezien het spitsuur was op 1,5 km van stoplichten af was het superdruk en naast mij zat een busje. In die splitsecond moet hij op de rem zijn gaan staan (en met 70 km per uur kom je dan erg snel dichterbij..). Als hij dan al harder afremd dan ik kom ik dus steeds dichterbij..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.