bartje518 |
19 January 2006 15:27 |
Crasshhhhh
Vanmorgen met de auto! Had tentamen om kwart voor 9, dus moest ik met de auto gaan. Ruim op tijd vertrokken (6 uur), ik reed voor de afwisseling super rustig, niet veel harder dan 80, 90 (was mistig), ineens vlakvoor knooppunt Leenderheide (Eindhoven) zie ik voor me een wagen slingeren en langzaam remmen. Ik denk: shit, die heeft een probleem ofzo, kijken of je erachter wegkomt, maar naast me reed een busje, in een flits zie ik die gast voor me keihard afremmen en snel dichterbij komen; te laat! Kabang, daar stond ik dan stil :'( Auto wilde niet meer starten dus ik dacht meteen: foute boel dit.
Uitgestapt en meteen 112 gebeld, kwam er al net na mijn melding politie aanrijden. Mijn wagen moest worden afgesleept, die van die andere gast (hij had m net een week :')) kon zelf nog wel rijden. Hele rompslomp want ik moest mee naar die werkplaats enzo, kon wel een taxi naar huis krijgen (was inmiddels al half 9, te laat voor tentamen). Besef nu wel dat ik ontzettend veel geluk heb gehad dat ik rustig reed en goed aan het opletten was, het had veel en veel erger kunnen wezen :o Heb nu alleen een kapotte knie en een hoop schrik in mijn lijf, maar verder heb ik wel lijf en leden nog :o8)
|