![]() |
het witte stipje...
recht onder dit knopje http://forum.leerlingen.com/vbb/images/top_register.gif stoort mij :[
|
dat heb ik ook al een tijdje geleden tegen dex gezegd :+
|
het was me nog niet eens opgevallen..
|
ben ik toch niet de enige die het ziet :o
|
Ik heb ook al een tijdje over mn beeldscherm zitten aaien :D Maar toen ging die ook niet weg _0_
|
zie niks
|
ik zie ook niks
|
Re: het witte stipje...
Citaat:
|
het stipje bevind zich boven "Het" van de topictitel "het witte stipje..."
|
helemaal niet
|
met die classic skin zie je niks in ieder geval
|
is denk ik een skin-probleem,
welke skins hebben de mensen die er last van hebben? orange hier |
Citaat:
|
ik heb die lichtblauwe skin, is dat classic? ik zie het wel, maar alleen omdat ik er nu op word gewezen
|
ik zie het niet.. :?
|
je moet dan ook wel erg goed kijken.
http://img17.imageshack.us/img17/548...estipje0to.jpg en deze afbeelding is nog genaaid door jpg ook :Y) |
Citaat:
dex het is deze regel: Code:
<iframe src="http://images.webads.nl/stir/leerlingen_stir.htm" width="0" height="0" frameborder="no">& #160;</iframe> |
idd een IE foutje, want met netscape zie ik het niet
|
OMg nu zie ik hem ook :o
|
Whaaahhh! ik zie hem! :o
|
Lekker, nu ga ik er ook op letten:{
|
Na veel kijkwerk, ben ik nu ook het slachtoffer van het witte stipje syndroom :p
|
:yes: *)
|
Ik dacht al dat het aan mij lag :+
|
Nu weg toch? Goed werk Dex!
|
Citaat:
Hmm.. die wordt niet weergegeven hoor.. |
Its GONE! :o
|
Citaat:
|
Ik begon me net te hechten aan dat stippie! nu issie weg! :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is gefixed begrijp ik :+ |
ik wist en weet nog dat je dat zei :D maar schijnbaar kan t wel opgelost worden :p maar schouderklopje aan diegene die t gelukt is ;)
|
Citaat:
|
veel, want t hoort gewoon niet, wat er ook precies aan de hand is. t was er opeens, waarom en hoe? (retorisch 8))
|
Citaat:
De problemen die zich in de Nederlandse samenleving in toenemende mate manifesteren kunnen tot twee trends worden herleid. Ten eerste is de mate waarin nieuwkomers erin slagen zich een volwaardige plaats in de Nederlandse samenleving te verwerven sterk voor verbetering vatbaar. Ten tweede lijken conflicterende culturele elementen een verdergaande participatie in de weg te staan, wat ertoe kan leiden dat deze elementen juist door de betreffende groepen gecultiveerd gaan worden. Dat laatste is niet altijd negatief. De normen en waarden uit levensbeschouwelijke invalshoeken zoals de Islam kunnen tenminste net zo zeer als normen en waarden uit andere tradities een regulerende werking op de samenleving hebben. Het zijn dan ook niet deze normen en waarden, maar de implementatie hiervan in de Nederlandse samenleving, die tot problemen leidt. En daarom moet het stipje weg :[ |
Citaat:
|
:[:'(MIJN WITTE STIPJE! :[ :'(
:[:'( GERUÏNEERD! :[ :'( |
je stoorde je er toch aan frox? :7
|
owja...
maar hij hoefde niet weg :P |
Stipjes komen en stipjes gaan he...
|
Open maar een poll voor wie het witte stipje weer terug wil, geen probleem hoor..
|
Citaat:
|
Bij mij zit er een stofje, precies op de plek van 't witte stipje:D
Ben ik lekker de enige die hem nog heeft:+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik laat het stofje lekker zitten:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.