![]() |
Een knipoog geven
kan dat of is het zo fout ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha :D 't kan nog net. 'T moet niet zo'n 'gladde' knipoog zijn. Zo van: 'he schatje, strax lig je bij mij in bed' :no:
|
Ik bedoel gewoon op een leuke manier, niet op een bouwvakker manier of naar een docent :d
|
Citaat:
maar je moet er ook wel cool bij kijken. |
:D ;) :D
met knipogen hoef je er nog niet eens wat mee te bedoelen, hangt van het moment af als je het doet. |
waarom zou dat niet kunne dan je doet maar naar wie je het wil het hoeft niet de betekenis te zijn dat je die gene leuk vind ofzo? dusja je doet maar tegen wie je het wil en heo vaak ik zou het niet erg vinden!:P
|
Bij sommige mensen kan het, bij sommige mensen eecht heeelemaal niet
|
Citaat:
|
Ik vind een knipoog over het algemeen fout. Veel hangt af van persoon tot persoon, maar bij onbekenden knap ik er geheel op af.
Bij vrienden is het gewoon om te plagen of ter bevestiging van een "samenzwering". |
gewoon om te kliere ofzow.. as je het doet om iemand te versieren is et zoooo FOUT!.. :P
|
ik heb van die collega's die dat doen, maar dat is allemaal gewoon goed bedoelt en daar hoef je dan dus niets achter te zoeken ... t heeft een beetje met de setting en 'ondertoon' te maken waarmee een knipoog gegeven wordt denk ik altijd maar.
|
Ligt er aan wanneer, hoe en waarom. Bij mij aan de kassa kwam elke zaterdag een ontzettend lekker ding. En hij knipoogt altijd als hij weggaat, als een soort begroeting. Die blik erbij, mij kon je opvegen:9~
|
ik kan zelf absoluut niet knipogen..dat ziet er echt heel maf uit, maar bij sommige mensen vind ik het wel hip
|
ik vind het vaag en goor en.. naja gewoon GATVERDAMME :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.