Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Een knipoog geven (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57258)

PFP 21 January 2006 17:01

Een knipoog geven

kan dat of is het zo fout ;)

MrInsane 21 January 2006 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
dat kan :yes:
ligt eraan naar wie natuurlijk, doe je het naar een docent of naar een zeer aantrekkelijk meid/jongen?

biffyclyro 21 January 2006 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
ligt eraan naar wie natuurlijk, doe je het naar een docent of naar een zeer aantrekkelijk meid/jongen?
en hoe vaak..

Bazzemans 21 January 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
en hoe vaak..
en op welke manier.. Bij sommige staat knipogen echt gigantisch fout.

K@rima! 21 January 2006 17:10

haha :D 't kan nog net. 'T moet niet zo'n 'gladde' knipoog zijn. Zo van: 'he schatje, strax lig je bij mij in bed' :no:

PFP 21 January 2006 17:13

Ik bedoel gewoon op een leuke manier, niet op een bouwvakker manier of naar een docent :d

biffyclyro 21 January 2006 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik bedoel gewoon op een leuke manier, niet op een bouwvakker manier of naar een docent :d
nou ik vind knipogen dan best cool :)
maar je moet er ook wel cool bij kijken.

Jamiel 21 January 2006 17:18

:D ;) :D

met knipogen hoef je er nog niet eens wat mee te bedoelen, hangt van het moment af als je het doet.

iNiMiNiMuIsJe 21 January 2006 19:38

waarom zou dat niet kunne dan je doet maar naar wie je het wil het hoeft niet de betekenis te zijn dat je die gene leuk vind ofzo? dusja je doet maar tegen wie je het wil en heo vaak ik zou het niet erg vinden!:P

Melisss 21 January 2006 19:53

Bij sommige mensen kan het, bij sommige mensen eecht heeelemaal niet

L_angeldc 22 January 2006 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
nou ik vind knipogen dan best cool :)
maar je moet er ook wel cool bij kijken.

thali 22 January 2006 19:32

Ik vind een knipoog over het algemeen fout. Veel hangt af van persoon tot persoon, maar bij onbekenden knap ik er geheel op af.
Bij vrienden is het gewoon om te plagen of ter bevestiging van een "samenzwering".

ash-hôôle 22 January 2006 19:53

gewoon om te kliere ofzow.. as je het doet om iemand te versieren is et zoooo FOUT!.. :P

dext0r 22 January 2006 20:06

ik heb van die collega's die dat doen, maar dat is allemaal gewoon goed bedoelt en daar hoef je dan dus niets achter te zoeken ... t heeft een beetje met de setting en 'ondertoon' te maken waarmee een knipoog gegeven wordt denk ik altijd maar.

chica 23 January 2006 12:07

Ligt er aan wanneer, hoe en waarom. Bij mij aan de kassa kwam elke zaterdag een ontzettend lekker ding. En hij knipoogt altijd als hij weggaat, als een soort begroeting. Die blik erbij, mij kon je opvegen:9~

Sanne 23 January 2006 14:56

ik kan zelf absoluut niet knipogen..dat ziet er echt heel maf uit, maar bij sommige mensen vind ik het wel hip

lady~like~me 30 April 2006 20:43

ik vind het vaag en goor en.. naja gewoon GATVERDAMME :P

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.