![]() |
cadeau's
hey,
keb lik een vraagje... wa ebben jongens eiglijk graag als cadeau? en wa totaal nie? x charlotte |
Citaat:
Een fatsoenlijk geurtje doet het altijd wel aardig en ik waardeer een financiële bijdrage altijd.. Als eht van een meid komt is een beetje fantasie gebruiken niet zo'n probleem, zolang het maar geen meisje-meisje dnigen zijn. |
Het is voor mijn lief, alleen ben ik wat door mijn ideeën heen :s eb je soms tips ofzo? tmag iets origineels zijn ;)
|
Nou jij kent je lief beter dan wij toch?
Wat vindt hij leuk, wat zijn z'n interesses, hobbies, noem maar op. Verzin daar iets leuks mee, en eigenlijk maakt het niet ook niet uit zolang het maar van jezelf komt. Kijk geld geven kan iedereen, maar probeer gewoon iets te zoeken wat hij leuk vindt, een cd van zn favoriete artiest, een boek wat hij al eeuwen lang wil lezen, een avondje uit naar de bios voor mij part :zz Er is niet echt een specifiek kado wat jongens leuk vinden en wat niet, dat verschilt per persoon. Maar veel succes met iets leuks vinden. |
Ik heb voor mijn beste vriendin een t-shirt laten maken met een foto op van haar en haar vriendje, misschien kan je hem een t-shirt geven met een foto van jullie op?
|
Citaat:
kan je beter een poster laten maken, of een mok, placemat etc. er kan zoveel tegenwoordig! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hem binnenkort een ketting geven, een redelijk grove met een soort 'boekje' eraan wat je open kan klappen en waar mijn naam in staat. Dat zag ik bij een jongen laatst, en dat vind ik erg mooi! |
dagje sauna..:)
|
Citaat:
|
Afwas borstel, schoonmaak middel nieuwe stofzuiger noem het maar op als het huis er maar mee schoon blijft :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bazzemans, hij hangt hem wel in zijn auto:p En hij vond hem super mooi! |
mijn broer had pas voor zn vriendin op internet een heeelll groot chocolade hart gekocht, en daar zat dan een tekst op (kon die zelf intypen) in witte chocola
:9~ maar we hadden het over cadeau's voor de heren hu.. |
Citaat:
Maar een geurtje is inderdaad idee of gewoon krat bier, dat werkt bij mij namelijk prima :p |
Citaat:
goh dank je schat een krat bier, en nu voetbal!!! ;) |
Citaat:
:yes: :yes: :yes: |
ja precies, dagje sauna. Dagje bowlen, dagje snowboarden, dagje zwemmen + ergens hapje eten, dagje winter-Efteling. Uitgebreide massage geven + een klein kadootje.
|
ik ga met me meisje op wintersport naar tsjechie voor een week. Das niet het kado wat ik geef, denk dat ik misschien een concertkaartje van leela james koop op een lekker luchtje, envy me (vond ik heel lekker) heb voor der verjaardag al Doir Cherry gegeven.
owja en gewoon super lief doen en der helemaal verwennen en in de watjes leggen. |
honkbalknuppel en dan maak je er een spelletje van
dan lig je lekker in bed en zeg je "HONKBAL!" en dan pak je je honkbalknuppel en sla je der in elkaar |
Citaat:
|
Citaat:
zowel zon ketting als zon tshirtje in je auto :p |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is nu je punt :') |
ik zou ook wel willen weten wat jongens graag als cadeau willen, dan weet ik tenminste wat ik voor mn verjaardag moet vragen
|
Ik geef helemaal niets om geurtjes en kettingen enzo.
Het beste wat men mij kan geven is cd of boeken bonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dingen doen is ZO leuk en gezellig :) maar af en toe een cadeautje vind ik ook heel leuk natuurlijk ;) |
Citaat:
Ik geef hem voor valentijn of even daarna lekker een ring! Ik vind dat toevallig wél leuk om te geven, en hij houdt van sieraden:p |
Wat ook natuurlijk leuk is als cadeau voor een jongen, als je hem verrast met jezelf met alleen een strikje om ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het kan natuurlijk zijn dat de ander zoiets nog nooit 'gekregen' heeft en dan is het weer relatief wel origineel 8) maar ik zou het dan ook niet echt een leuk cadeau vinden, want ja die sex krijgen we toch wel :z |
Citaat:
|
Heb ik het even getroffen met mijn vriendin. Ik krijg ook al sex als ik geen cadeau geef :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben trouwens nog nooit ongelukkig geworden van een tekening, geweldig cadeau.
En alles wat duur is, is ook goed |
Citaat:
dat vind ik ook leuk ja. maar ja. |
Als ik nu mijn ideetje ga voorleggen, komt mijn vriend er misschien achter dus ik hou mij wijselijk stil :D ( maart is wel origineel :+ )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.