Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   cadeau's (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57261)

lorkatje 21 January 2006 20:38

cadeau's

hey,

keb lik een vraagje... wa ebben jongens eiglijk graag als cadeau? en wa totaal nie?

x
charlotte

Bazzemans 21 January 2006 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
een cup dd om z'n leuter heen
:Z :rolleyes:

Een fatsoenlijk geurtje doet het altijd wel aardig en ik waardeer een financiële bijdrage altijd.. Als eht van een meid komt is een beetje fantasie gebruiken niet zo'n probleem, zolang het maar geen meisje-meisje dnigen zijn.

lorkatje 22 January 2006 16:37

Het is voor mijn lief, alleen ben ik wat door mijn ideeën heen :s eb je soms tips ofzo? tmag iets origineels zijn ;)

L_angeldc 22 January 2006 17:03

Nou jij kent je lief beter dan wij toch?
Wat vindt hij leuk, wat zijn z'n interesses, hobbies, noem maar op. Verzin daar iets leuks mee, en eigenlijk maakt het niet ook niet uit zolang het maar van jezelf komt. Kijk geld geven kan iedereen, maar probeer gewoon iets te zoeken wat hij leuk vindt, een cd van zn favoriete artiest, een boek wat hij al eeuwen lang wil lezen, een avondje uit naar de bios voor mij part :zz
Er is niet echt een specifiek kado wat jongens leuk vinden en wat niet, dat verschilt per persoon.
Maar veel succes met iets leuks vinden.

thali 22 January 2006 19:30

Ik heb voor mijn beste vriendin een t-shirt laten maken met een foto op van haar en haar vriendje, misschien kan je hem een t-shirt geven met een foto van jullie op?

biffyclyro 23 January 2006 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thali
Ik heb voor mijn beste vriendin een t-shirt laten maken met een foto op van haar en haar vriendje, misschien kan je hem een t-shirt geven met een foto van jullie op?
enige probleem is dat mannen zoiets denk ik niet zo snel dragen 8)

kan je beter een poster laten maken, of een mok, placemat etc. er kan zoveel tegenwoordig!

L_angeldc 23 January 2006 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro

kan je beter een poster laten maken, of een mok, placemat etc. er kan zoveel tegenwoordig!

hehe :p

chica 23 January 2006 11:53

Citaat:

Daarom had ik hem een klein t-shirtje gegeven, wat hij in de auto kan hangen met onze foto erop en een lieve zin eronder:)

Ik wil hem binnenkort een ketting geven, een redelijk grove met een soort 'boekje' eraan wat je open kan klappen en waar mijn naam in staat.
Dat zag ik bij een jongen laatst, en dat vind ik erg mooi!

MissDuplex 23 January 2006 14:23

dagje sauna..:)

dext0r 23 January 2006 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik wil hem binnenkort een ketting geven, een redelijk grove met een soort 'boekje' eraan wat je open kan klappen en waar mijn naam in staat.
Dat zag ik bij een jongen laatst, en dat vind ik erg mooi!

jongens met kettingen (met ijzeren schakel wat jij bedoelt ) zijn niet mooi :no:

Pakspul 23 January 2006 15:16

Afwas borstel, schoonmaak middel nieuwe stofzuiger noem het maar op als het huis er maar mee schoon blijft :P

biffyclyro 23 January 2006 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hehe :p
het was echt wel een succes :o

Bazzemans 23 January 2006 16:07

Citaat:

Daarom had ik hem een klein t-shirtje gegeven, wat hij in de auto kan hangen met onze foto erop en een lieve zin eronder:)

Net zo goed als dat ik zo'n t-shirt hoogstens aan zou trekken wanneer ik ga slapen zou ik zo'n t-shirtje NIET ophangen in mijn auto..

chica 23 January 2006 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
jongens met kettingen (met ijzeren schakel wat jij bedoelt ) zijn niet mooi :no:
Ik bedoel niet iets super grofs, maar iets grover dan een hele fijne die ik zelf heb..

En bazzemans, hij hangt hem wel in zijn auto:p En hij vond hem super mooi!

nevaeh1987 23 January 2006 18:40

mijn broer had pas voor zn vriendin op internet een heeelll groot chocolade hart gekocht, en daar zat dan een tekst op (kon die zelf intypen) in witte chocola

:9~

maar we hadden het over cadeau's voor de heren hu..

MrInsane 23 January 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
mijn broer had pas voor zn vriendin op internet een heeelll groot chocolade hart gekocht, en daar zat dan een tekst op (kon die zelf intypen) in witte chocola

:9~

maar we hadden het over cadeau's voor de heren hu..

Ja, maar hier gaat het even over een jongen die een cadeau krijgt he ;)
Maar een geurtje is inderdaad idee of gewoon krat bier, dat werkt bij mij namelijk prima :p

tieky 23 January 2006 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ja, maar hier gaat het even over een jongen die een cadeau krijgt he ;)
Maar een geurtje is inderdaad idee of gewoon krat bier, dat werkt bij mij namelijk prima :p

Zoo, heerlijk romantisch,
goh dank je schat een krat bier, en nu voetbal!!! ;)

kurobu 24 January 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissDuplex
dagje sauna..:)

:yes: :yes: :yes:

K@rima! 26 January 2006 21:44

ja precies, dagje sauna. Dagje bowlen, dagje snowboarden, dagje zwemmen + ergens hapje eten, dagje winter-Efteling. Uitgebreide massage geven + een klein kadootje.

TheGroovMaster 26 January 2006 22:13

ik ga met me meisje op wintersport naar tsjechie voor een week. Das niet het kado wat ik geef, denk dat ik misschien een concertkaartje van leela james koop op een lekker luchtje, envy me (vond ik heel lekker) heb voor der verjaardag al Doir Cherry gegeven.

owja en gewoon super lief doen en der helemaal verwennen en in de watjes leggen.

Forza 27 January 2006 07:41

honkbalknuppel en dan maak je er een spelletje van

dan lig je lekker in bed en zeg je "HONKBAL!" en dan pak je je honkbalknuppel en sla je der in elkaar

MrInsane 27 January 2006 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tieky
Zoo, heerlijk romantisch,
goh dank je schat een krat bier, en nu voetbal!!! ;)

Ja, inderdaad maar meestal mag het voetbal er dan niet meer op als je met romantiek bezig bent das wel jammer ;)

L_angeldc 27 January 2006 15:59

Citaat:

Ik bedoel niet iets super grofs, maar iets grover dan een hele fijne die ik zelf heb..

En bazzemans, hij hangt hem wel in zijn auto:p En hij vond hem super mooi!

bah dat vind ik echt zo 'kitsch' staan zeg :no:
zowel zon ketting als zon tshirtje in je auto :p

AMF 30 January 2006 15:04

Citaat:

bah dat vind ik echt zo 'kitsch' staan zeg :no:
zowel zon ketting als zon tshirtje in je auto :p

kitsch is het nieuwe hip he :p

L_angeldc 30 January 2006 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
kitsch is het nieuwe hip he :p
Ja en je spijkerbroek in je bontlaarsjes met bontflosjes stoppen is ook hip.
Wat is nu je punt :')

Ancalagon 31 January 2006 01:32

ik zou ook wel willen weten wat jongens graag als cadeau willen, dan weet ik tenminste wat ik voor mn verjaardag moet vragen

Sander 31 January 2006 07:55

Ik geef helemaal niets om geurtjes en kettingen enzo.

Het beste wat men mij kan geven is cd of boeken bonnen.

biffyclyro 31 January 2006 09:45

Citaat:

Ja en je spijkerbroek in je bontlaarsjes met bontflosjes stoppen is ook hip.
Wat is nu je punt :')

ik voel me bijna aangesproken :+ ;)

Bazzemans 31 January 2006 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
ja precies, dagje sauna. Dagje bowlen, dagje snowboarden, dagje zwemmen + ergens hapje eten, dagje winter-Efteling. Uitgebreide massage geven + een klein kadootje.
Dit zijn absoluut stuk voor stuk goede opties.. Ik hecht echt wel meer waarde aan een goed dagje samenzijn met een vriendin dan één of ander cadeau wat je eigenlijk niks vind, maar om de goede vrede te bewaren bijvoorbeeld toch maar in je auto hangt..

biffyclyro 31 January 2006 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dit zijn absoluut stuk voor stuk goede opties.. Ik hecht echt wel meer waarde aan een goed dagje samenzijn met een vriendin dan één of ander cadeau wat je eigenlijk niks vind, maar om de goede vrede te bewaren bijvoorbeeld toch maar in je auto hangt..
klopt.
dingen doen is ZO leuk en gezellig :)
maar af en toe een cadeautje vind ik ook heel leuk natuurlijk ;)

chica 31 January 2006 15:35

Citaat:

:zZ

Ik geef hem voor valentijn of even daarna lekker een ring! Ik vind dat toevallig wél leuk om te geven, en hij houdt van sieraden:p

MrInsane 31 January 2006 15:52

Wat ook natuurlijk leuk is als cadeau voor een jongen, als je hem verrast met jezelf met alleen een strikje om ;)

biffyclyro 31 January 2006 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Wat ook natuurlijk leuk is als cadeau voor een jongen, als je hem verrast met jezelf met alleen een strikje om ;)
niet erg origineel...

Bazzemans 2 February 2006 13:54

Citaat:

niet erg origineel...
dan is denk ik niks meer origineel..

biffyclyro 3 February 2006 08:38

Citaat:

dan is denk ik niks meer origineel..
dunno
het kan natuurlijk zijn dat de ander zoiets nog nooit 'gekregen' heeft en dan is het weer relatief wel origineel 8)
maar ik zou het dan ook niet echt een leuk cadeau vinden, want ja die sex krijgen we toch wel :z

MrInsane 3 February 2006 08:46

Citaat:

dunno
het kan natuurlijk zijn dat de ander zoiets nog nooit 'gekregen' heeft en dan is het weer relatief wel origineel 8)
maar ik zou het dan ook niet echt een leuk cadeau vinden, want ja die sex krijgen we toch wel :z

Ja, maar die sex moet je zowieso krijgen na het geven van een cadeau :p:+

Sander 3 February 2006 08:55

Heb ik het even getroffen met mijn vriendin. Ik krijg ook al sex als ik geen cadeau geef :P

K@rima! 3 February 2006 12:54

Citaat:

Dit zijn absoluut stuk voor stuk goede opties..
:love:

biffyclyro 3 February 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Heb ik het even getroffen met mijn vriendin. Ik krijg ook al sex als ik geen cadeau geef :P
ah shit man ik nou nooit :+

Sander 3 February 2006 15:15

Citaat:

ah shit man ik nou nooit :+
:D

Ancalagon 4 February 2006 23:31

ik ben trouwens nog nooit ongelukkig geworden van een tekening, geweldig cadeau.

En alles wat duur is, is ook goed

biffyclyro 5 February 2006 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
ik ben trouwens nog nooit ongelukkig geworden van een tekening, geweldig cadeau.

ik krijg nooit iets zelfgemaakts :p
dat vind ik ook leuk ja. maar ja.

Jamiel 7 February 2006 23:11

Als ik nu mijn ideetje ga voorleggen, komt mijn vriend er misschien achter dus ik hou mij wijselijk stil :D ( maart is wel origineel :+ )

MrInsane 8 February 2006 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon

:yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.