![]() |
Wie hebben we daar?
Meestal als je een cameraploeg ziet in de stad Enschede, bestaan ze uit studenten die een opdracht moeten doen voor school. Ik keek nog es goed: Heeeey da's Miljuschka van TMF :D Niet dat ik vaak tv kijk maar het was toch wel grappig 8-)
|
Bij ons vlakbij was een keer die knuppel van Fox Kids. Of Jetix:p Zo'n mega hippe gozer, die ratelt als een idioot.. hij presenteert nu iets met Sita ofzo:o
|
Citaat:
|
misschien wilden ze je 'nanoe nanoe happy dance' filmen?
|
Citaat:
|
neuken maar
|
Citaat:
|
jeej TMF :notgood: :kots:
|
Mijn neefje werkt bij MTV :Z :z
|
Citaat:
|
Ik zag net steintje huizegums nog lopen :z
|
phitje, jij ziet zeker elke dag die ene ventjes met hun LeiPah ScooTaHz door je straat pimpen of niet?8-)
|
Citaat:
Die zwarte van opposites komt niet uit heiloo. En die scooter gastjes van die clip ook niet. Alleen die lange witte slungel neger komt hier vandaan. :z:p Die ken ik trouwens ook niet. :+ Niet zo vreemd ook, lijkt me echt zo'n doorsnee hangjongere. Zou best kunnen dat ik m wel eens tegenkom in het hangjongere stekkie bij t hertenkamp in t gemeentebos 8{ Dus die gasten zijn niet die gasten waar wij toen ruzie mee hadden. En dat JoeyB en Forza weg renden en ik jou redde van een zekere dood ;) |
Citaat:
nogmaals bedankt voor het redden van mijn leven btw:z |
Ik vind haar zo nep :)
Ik zag pas Aukje, jeujj, het interesseert mij allemaal niet zo eig :) |
ik zag net Michiel nog fietsen
|
Ik zag gistere Sander Foppele ofzo in de bioscoop.. jeuj :')
|
Ik zag dinsdag Willie Wartaal (Jeugd van tegenwoordig) in Amsterdam. En toen dacht ik, boeiuh. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wie van tmf? :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag laatst in de bios leon van der sande van olifantendoders en rachel van chipzzz nannnanan... En mijn vriend kent cilla van chipz leuk he :)
|
ik had van der vaart een keer gezien in mediamarkt arena
|
hou gewoon je mond jamiel
edit by amby; we houden het wel een beetje netjes |
ja als we zo gaan beginnen :Z
ik heb die ene leuke ruben van de lamas een keer op station den bosch gezien en guus meeuwis was laatst bij ons in de winkel met zn vrouw en kindje woo hoo :? |
Citaat:
|
Nora van Raffish is mn ex :z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kwam laatst rick van sesamstraat tegen, bij het postkantoor, met sinterklaas |
ik kom nooit beroemde mensen tegen :(
oja een keer de vroegere presentator van het jeugdjournaal in een v/d valk-restaurant, maar dat is ook alweer een jaar of 10 geleden :+ |
Citaat:
|
Ik kwam vandaag Al-J tegen. 8-)
|
Citaat:
Ja als we zo gaan beginnen kan ik wel ff een lijstje opnoemen :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en martin buitenhuis van van dik hout ook trouwens, maar zijn ouders wonen in den helder :+ |
Ik ben een keer Gaston van 't Starreveld tegen gekomen, Paul dinges die in goede tijden zat en cabaret in kopspijkers deed, en laatst zat ik in de trein met Angela Schijf. En die zei sorry tegen me omdat ze per ongeluk mijn hand pakte:z
Halleluja. |
Oja.. mijn paps heeft een keer meegespeeld in GTST :Z:z
|
wendy van dijk was her eens met over de rooie
en ik heb ludo gezien op schiphol :Z |
Liesje, je had toch ook Herman gezien in Heiloo? :+
|
herman heb ik ook gezien trouwens, die moest op dezelfde middag idols-auditie doen als ik :) (en hij was wel door :D)
|
Ik kwam gisteren Rosa (poetsmiep van Ludo) tegen in Breda. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.