![]() |
amandelen.
Iemand wel eens amandelen laten knippen:yes: .
wat is je het meest bijgebleven.:wave: |
ik wist niet eens of ze nou wel of niet geknipt waren bij mij:') maar k blijk ze nog te hebben
|
Dat de operatie mislukt was en dat ik daardoor 6 maanden uit de roulatie ben geweest. Nu was ik al een jaar of 13 :z En ik heb nu nog steeds 1 amandel die niet te verwijderen is :Y)
|
Uhmm dat is zo'n 15 jaar geleden.. dus weet er niet veel meer van
|
Paar maanden geleden :{ Dat het pijn deed in mn keel en ook heeel erg in mijn oren omdat het evenwicht zich moest herstellen enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heheheh ja, nou is het niet zo dat ik perse zo nodig een banaan hoef te eten maar ik begrijp wat je bedoelt ;)
|
Blowjobs gingen niet meer? :z
Ik heb mn amandeltjes lekker nog |
Je moet ze gewoon lekker laten zitten. Ze zitten er niet voor niets. :? Die zijn voor je weerstand, als je ze weg haalt is je weerstand ook lager. En ben je veel vatbaarder :thumbsup:
Wat ik er nog van weet: Ik werd onder narcoze gebracht en had pijn mn strot toen ik wakker werd maar ik mocht veel ijsjes eten <3 |
Dat is al een hele tijd geleden, maar ik kan me wel herinneren dat ik flink ziek ben geweest een paar dagen. :(
|
Citaat:
|
Mijn neusamandelen zijn geknipt toen ik 3 was ofzo, en ik kan me nog herinneren dat m'n moeder Jip & Janneke ging voorlezen voor de narcose..en verder weet ik er niets meer van, maar ik heb nog altijd een knuffeltje dat ik van m'n opa & oma had gekregen erna :p
|
Heb alles nog :)
|
ik was vier toen zowel mijn keel- en neusamandelen eruit gingen.
Het enigste wat ik mij kan herinneren is dat ik in zo'n kamertje zat, en ik mocht kiezen uit verschillende miniatuur diertjes. Ik had dan gekozen voor en giraffe en toen kreeg ik zo'n rubberen kapje voor mijn mond. |
Uhh die dingen groeien toch terug..
en die weerstand in bullshit.. ik ben bijna nooit ziek.. |
ik heb een keer in het ziekenhuis gelegen voor wat anders en ik had een buurmeisje die de amandelen ook had laten knippen en die moest de hele tijd bloed overgeven :{ ik laat ze nevernooit knippen, mocht dat ooit nog moeten :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.