![]() |
vervoermiddel
Wat is jouw favoriete vervoermiddel?
En verplaats je je daar ook effectief het vaakst mee of niet? |
favo vervoermiddel: Auto
Helaas kan ik als studentje geen auto betalen en is het Openbaar vervoer met mijn OV goedkoper, dus zit ik vaker in de bus en in de trein. Oja en de fiets natuurlijk |
Auto
En ik heb er lekker wel eentje :P |
Trein als het buiten de spits is, lekker rustig uit het raam kijken of iets lezen
|
ik vind het geweldig om auto te rijden.
verplaatst me het meest effectief met de fiets normaal gesproken. in de auto rij k alleen als ik kort op school moet zijn, om te tanken of op t werk |
Voor lange afstanden (van hier naar Breda of Rotterdam) de trein, voor korte afstanden (van hier naar school) de brommer :)
|
Binnen Tilburg-> fiets/lopend
Buiten Tilburg-> ov |
ik heb geen problemen met fietsen en lopen, vind ik heel relaxt, maar ik houd ook erg van de trein!
en de lift 8) maar autorijden geeft nog steeds vaak een kick :p ik heb het dan weer totaal niet op de tram |
auto in de winter en scooter in de zomer
|
Citaat:
verder auto voor stukken langer dan 25 minuten fietsen |
liefst auto ja, maar ik doe meeste op fiets en met bus/trein. fiets geniet over het algemeen mijn voorkeur :p
|
auto, ook al is het slecht voor het milieu enzo
|
Citaat:
|
treinen doe ik echt graag
fietsen eigenlijk ook wel! lekker sportief hee |
Oh ja, mn CO2 klasse E SUV is toch echt veruit t meest ideale vervoersmiddel om door drukke winkelstraatjes te rijden voor mij. Met name in nijmegen is dat erg fijn
|
Fiets, woon 5 min fietsen van alle belangrijke dingen, station, centrum, winkelcentrum, familie, school etc etc :)
|
favoriete: overduidelijk de auto ...
meest gebruikt: de trein (met ov nog altijd goedkoper als de auto) en de fiets. |
Favoriet: Auto, heb zelf nog geen rijbewijs maar het is gewoon het makkelijkste (helaas niet t goedkoopste)
Meest gebruikt: Fiets en openbaar vervoer.. |
fiets :+ iets anders heb ik niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.