Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Nosferatu is teleurgesteld.... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57375)

JennyMindTricks 1 February 2006 13:58

Nosferatu is teleurgesteld....

Hij had 12januari al geunblokt moeten worden..

PFP 1 February 2006 14:02

oh wat naar 8-)

Nightwolf 1 February 2006 14:11

hij had ook gewoon kunnen mailen :z

bartje518 1 February 2006 14:30

Zo teleurgesteld dat hij daar 3 weken later mee komt? Maar hij kan er weer op, hoor :*

K@rima! 1 February 2006 15:07

Sorry hoor, maar het is taak van de beheerders (of forumbazen ?) om mensen te unblocken. Jullie moeten gewoon beter bijhouden wie wanneer gedeblokkeerd moet worden. Dit is gewoon slordig :?

MrInsane 1 February 2006 15:15

Beetje wel inderdaad

Nightwolf 1 February 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Sorry hoor, maar het is taak van de beheerders (of forumbazen ?) om mensen te unblocken. Jullie moeten gewoon beter bijhouden wie wanneer gedeblokkeerd moet worden. Dit is gewoon slordig :?
gelukkig zit er in VBB 3+ een automatische systeem erin :z

K@rima! 1 February 2006 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
gelukkig zit er in VBB 3+ een automatische systeem erin :z
Sorry?

bartje518 1 February 2006 15:19

Citaat:

In principe wel natuurlijk, maar wij bannen best veel en vaak mensen en velen ervan zie je nooit meer terug. Daarom hebben we besloten dat wanneer mensen unbanned willen worden ze even een seintje moeten geven. Dat is een kleine moeite en we zijn allemaal prima bereikbaar. Tijs bijvoorbeeld vraagt vanmiddag of hij al unbanned is, dat was hij nog niet en ik heb het meteen gedaan..

Nog handiger is natuurlijk wanneer het automatisch gaat :Y)

Nightwolf 1 February 2006 15:21

@ karima:

een ban systeem, hoeven ze alleen maar de duur van de ban op te geven en dan zorgt dat systeem er verder voor dat diegene gewoon op die bepaalde datum unbanned wordt op dezelfde tijd dat die gebanned is :z

nu hoop ik niet dat die bij voorbaat al door Spill of de beheerders hier eruit is gesloopt, dat zou jammer zijn :p

K@rima! 1 February 2006 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
In principe wel natuurlijk, maar wij bannen best veel en vaak mensen en velen ervan zie je nooit meer terug. Daarom hebben we besloten dat wanneer mensen unbanned willen worden ze even een seintje moeten geven. Dat is een kleine moeite en we zijn allemaal prima bereikbaar. Tijs bijvoorbeeld vraagt vanmiddag of hij al unbanned is, dat was hij nog niet en ik heb het meteen gedaan..

Nog handiger is natuurlijk wanneer het automatisch gaat :Y)

Aha Tijs is terug!
En Nightwolf zegt net dat jullie wel een automatisch systeem hebben? Niet meer?

naja boeien verder :)

Nightwolf 1 February 2006 15:44

ik had t over de nog te komen versie, dit is versie 2

Tyskie 2 February 2006 00:03

En versie drie komt zodra wij gaan genieten van ons pensioen!

Bazzemans 2 February 2006 10:47

Citaat:

Ik heb hem 3 weken geleden zelfs nog gemaild dat als hij gedeblokkeerd wilde worden hij ff contact op moest nemen met Dext, Bart of Ambi... Beetje jammer dus dat hij zelf niet eerder actie onderneemd..

JennyMindTricks 3 February 2006 07:26

Hehe ik ben alleen even de doorgeefcentrale hoor :P

Maar bedankt voor de :* Bart.. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.