![]() |
Opstaan
Kunnen jullie goed je bed uitkomen 's ochtends, heb je een bepaald ochtendritueel?
Ik kom echt niet m'n bed uit als ik op tijd moet opstaan (en dat is in principe elke dag 7u :p)..zet ik m'n wekker een halfuur eerder en dan denk ik 'goh ik kan nog een halfuur uitslapen' :+ Zelfs als ik kan uitslapen kom ik m'n nest niet uit, kan rustig tot 1u in m'n bed blijven liggen, ook als ik de avond daarvoor vrij op tijd naar bed ben gegaan :p |
Als ik 's ochtends om 7 uur er uit moet ga ik er ook meteen uit. Alleen in het weekend is het knudde :')
|
Als ik alleen slaap kom ik er gewoon uit als ik eruit moet. Ik wacht 3/4 minuten en dan sta ik op. Als ik kan uitslapen en ik slaap alleen, zet ik ook altijd de wekker.. 9 uur dan wel:+
In 't weekend, op zondag dan, duurt het erg lang voordat ik eruit kom:$ Uitgeweest, lekker samen naar bed.. Tussen 1 en 2 komen we er wel uit:p |
ik heb over het algemeen weinig moeite met uit bed komen.
Alleen af en toe in het weekend wil ik nog weleens lang blijven liggen. Maar dat is vrij normaal. |
ik kan heel moeilijk mijn bed uit komen in de winter, als het buiten nog donker is enzo. Zet mijn wekker ook altijd een kwartiertje eerder zodat ik een beetje rustig wakker kan worden. In het weekend lig ik met gemak tot 2 uur in bed, heerlijk vind ik dat.
|
ik kom dr heel moeilijk uit.
een half uur voor ik wil opstaan gaat mn radio aan. 10 minuten later het alarm van mn gsm om me vervolgens wakker te houden en die snooz ik dan 4 of 5 keer voor ik daadwerkelijk op sta:') |
Voor 9uur heb ik zwaar moeite met me bed uit te komen.. Als ik om 7.30 mn bed uit moet voor school, kom ik er pas rond 7.50 uit, waardoor ik me moet haasten enzo
In het weekend lig ik graag tot een uur of 12 in mn bed ofzo |
Ik heb zon beetje altijd moeite met mn bed uit komen ... of het nou 7u is of 11u is ...
|
Ik heb echt zo'n moeite om mijn bed uit te komen. Als ik 7uur moet opstaan, zet ik mijn wekker altijd nog ff 10 min later (ben ik blij jonge:D kan ik nog 10 min extra slapen). Vervolgens zet ik 'm weer 5 min later, dan weer 10 min later.. Totdat ik dik te laat kom.
Maar echt uitslapen tot 12 uur is me ook nog nooit gelukt. |
Ik heb helemaal geen moeite met opstaan. Ik word standaard om 8 uur 's ochtends wakker, of ik nu mijn wekker ze of niet. Alleen als ik naar mijn werk moet, maar dat is dan meer het idee dat de wekker om 5.30 afgaat :+ Ik sta wel gewoon meteen op :)
|
Ik zit met hetzelfde probleem, AMF, alleen kan ik niet lang in mijn bed blijven liggen.
Vroeger was ik meteen klaarwakker toen mijn wekker afging, maar tegenwoordig zet ik hem ook drie kwartier vroeger om wakker te worden, dan druk ik hem duust keer af en dan komt het er eigenlijk op neer dat ik te laat mijn bed uit kom, zodat ik mij moet haasten om nog op tijd op school te komen. |
Het liefst slaap ik de hele dag door...bij wijze van spreke. ik kan ook totaal niet me bed uit komen. ik zet daarom ook meestal 2 wekkers
- om half 4 's nachts zodat ik kan denken, lekker ik kan nog een paar uurtjes slapen - om 7 uur zodat ik al een beetje kan wakker worden - om 10 voor half 8, dan moet k echt meteen me bed uit dan ja loop ik naar benede, ga ik douche en dan ben ik meestal wel een beetje wakker :p maar eigenlijk is het gewoon het beste om meteen op te staan als je wekker af gaat. het wordt uiteindelijk toch steeds moeilijker om je bed uit te komen als je je wekker eerder zet...mjah het is ook niet altijd even fijn om meteen eruit te moeten :p |
lukt wel redelijk bij mij. Een kwartiertje soezen en dan resoluur mn bed uit!
|
ligt eraan 8)
als ik de vorige dag om 1 uur smiddags uit m'n nest kwam, kan ik makkelijk om 7 uur opstaan.. maar als dat dagen achter elkaar moet wil ik liever blijven liggen ;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel rustig kunnen wakker worden en de tijd nemen voor m'n ontbijtje enzo. Ik haat haasten. Dus zet m'n wekker behoorlijk ruim van tevoren en dan kom ik er wel binnen 2 minuten uit.
Maar voor 10en moet je echt geen goede ideeen of uitbundige bewegingen van mij verwachten ofzo 8). (GEEN tentamens of sportwedstrijden voor die tijd dus please :'( :+) |
Als ik na 12 uur in bed lig 's avonds en dan weer vroeg op moet, dan zet ik m'n wekker wel een half uur eerder omdat ik altijd nog half slaperig dat ding uitdruk. Of snooz 8-) Voordat ik dan echt wakker ben en besef dat ik er uit moet ben ik wel een tijdje verder :p
|
Ik heb tegenwoordig geen moeite meer om uit bed te komen. Dat was vroeger wel anders.
|
twee wekkers die om 6:40 uur afgaan. als ik op tijd naar bed ben gegaan kom ik er dan ongeveer 10 min later uit, als niet blijf ik wel eens te lang liggen. zo kom ik bijna altijd een beetje te laat naar school, maar de leraren het eerste uur vinden dat gelukkig niet zo erg. iig ben ik meestal vreselijk moe.
|
leg mn wekker ook altijd 5 meter van mn bed vandaan ... omdat ik anders vanuit mn bed mn wekker uitzet en dan rustig verder slaap
|
'5 minuten blijven liggen' kan ik dus absoluut niet zonder wekker opnieuw te zetten. Dan ben ik weer in diepe slaap :o
|
Ik zet mijn wekker altijd een half uur eerder, minimaal, zodat ik naar mijn gevoel nog kan blijven liggen. maar dan nog is het moeilijk hoor :o
Ook als ik nog dingen wou doen in die tijd dat ik moest opstaan, ga ik me bedenken dat het ook later op de dag kan en blijf ik lekker in mijn nest liggen :z |
Als ik naar school moet word ik niet wakker van mijn wekker, dus dan roept mijn moeder/vader/broertje/beste vriendin me, en dan duurt het een half uur voor dat ik er uit ben. Als ik moet werken is dit echter geen probleem en ben ik ook zo mijn bed uit. Kwestie van prioriteiten stellen gok ik.
|
Citaat:
|
ik heb een luxeleven de laatste tijd. moet maar twee keer per week om 7.10u op. op de andere dagen sta ik rond 10u op (tenzij ik mijn bed al beu ben). heb eigenlijk geen moeite met opstaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OCHTENDHUMEUR zegt dat je wat? :P
Ik ben wat je noemt een avond mens, dit weekend, ging ik pas om 4 uur 's ochtends op zondag slapen en werd om 4 uur 's middags weer wakker... :S School gaat me niet zo goed af, haha! Nou ja, het fietsen, aangezien ik dan nog slaap :P |
Citaat:
|
Ik ben ook een avondmens.
S'ochtends kan k er heul moeilijk uitkomen. Maar ik wil wel altijd perse douchen! Dus meestal is het net/net niet optijd --> haasten. |
Aarw. 's Ochtends kom ik nooit goed m'n bed uit, zel als ik écht vroeg naar bed ga. Uitslapen tot een uur of 1 loukt me dan ook gemakkelijk.
|
ik kan niet vroeg mijn bed uit, maar kan ook nooit lang uitslapen... 9/10 uur is een mooie tijd, dan kan ik er wel uit :) Maar 7 uur, dat is me al maanden niet meer gelukt :p Als ik vroeg college heb, sla ik dat dan ook meestal over...
|
ik heb wakker wordt ritme opgebouwd
kwart over 8 moet ik opstaan, 3 wekkers, de eerste gaat half 8, dan denk ik heerlijk halfuurtje nog slape, 8 uur gaat de 2e, heeeeeerlijk nog een kwartiertje ff ontspanne en wakker worden, en dan kwart over 8, BAM uit bed springen |
Als ik zou kunnen werken (wat ik nu niet mag) dan kom ik om 7 uur eruit... nu lig ik tot 12 uur in mn nest...:)
|
hmm heb 5 wekkers...
1 klok 2,5 uur vooruit zetten, dan kan je nog lang doorslapen:z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.