![]() |
Waar ga jij..
Naartoe allemaal? Ik ga een dagje naar Keulen waarschijnlijk ook :D En de rest gewoon in Heerlen :)
|
Prinsenbeek.
Ik zit in een Carnavals vereniging, dus loop ik in de optocht mee. |
gewoon in den bosch ... maar eerst ff kijken wanneer ik moet werken
|
Turkije :Y)
|
gewoon in boxtel... mijn ouders hebben namelijk besloten dat ze met carnaval op vakantie gaan en ik dus het hele weekend voor de hond moet zorgen :{
|
oesdom :)
|
Waarschijnlijk een avondje Den Bosch en voor de rest naar de dorpskroeg.
|
Ter Apel, Barger Oosterveld, Rutenbrock (DLD)
|
Citaat:
|
't Ziekenhuusbelleke, de carnavalsavond van de voetbalvereniging. Alwaar ik vorig jaar zo hard op mijn neus ben gevallen dat ik inderdaad in het Ziekenhuus terecht kwam..
|
Boemelburcht (zevenaar) 8)
's Avonds Paljas, Olde Beth, Wip-inn Overdag Lentemorgen, Huuskamer, Olde rooster, en de rest van kroegjes |
1 dag Oeteldonk (Den Bosch) ---> De drie gezusters
Daarna 7 dagen Turkije 8-) |
alleen m'tricht in diverse kroegen en op straat. als het droog blijft tenminste
|
Zaterdag naar een feest in De Lier..
Verders zie ik wel :) |
zondag naar Asten, verder zie ik t nog wel
|
ben ik nou de enige die geen carnaval viert?:+
|
Whiehiejjj!! Vanmiddag naar studentencarnaval in Sittard op de markt geweest, nu naar Heerlen.. Hëlleee ALAAAAFFF 8)8):D
|
Venray FTW.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben alweer thuis, iedereen is maar naar huis gegaan want het was op het einde één zatte meute :D We liepen ineens met een ski (ja, zo'n ding voor mee te skieën op sneeuw) door de tent heen en we wisten niet meer waar we m vandaan hadden. Om één uur taaide eigenlijk iedereen wel af, dus ik ook maar, ben echt TE moe. Studentencarnaval was achteraf geen goed idee want er waren vanavond meer dan voldoende interessante meiden die nog wel bleven, maar ik kon niet echt meer :D Nouja, morgen dan maar!!!!!!!!!! 8)8)8)8) |
Tingelingeling, hei kunt de Allepe-expres, tingelingeling, hei kunt d'r oan (8)(8) Wheuheujjj :+:+
|
Citaat:
@bartje: niet "kunt"....maar kump...dat zou je toch wel moeten wetenhttp://images.fok.nl/s/schater.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.