Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Olympische Winterspelen 2006 (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=195)
-   -   Diskwalificatie van Timmers (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57497)

AmbyPur 14 February 2006 23:32

Diskwalificatie van Timmers

was het nou enigszins terecht of niet :?

Kampie 14 February 2006 23:56

Ze heet Timmer.. en het was mi onterecht.. wat heer smeets ook zegt.. zo'n scheids kan dat kleine trillerijtje _NOOIT_ hebben gezien.. Het starten duurde ook veeel te lang.. een schande dat ze die man de 2 omloop ook weer hebben laten schieten..

Iessie 15 February 2006 12:08

Ik vond de start ook veeels te lang duren, vind je t gek dat je dan wat gaat bewegen:{

Maargoed jammer genoeg was het wel terecht, want de eerste valse start was voor die Koreaan (of wat was t:? ) en de tweede was duidelijk van Timmer. Nou schijnt er bij de Olympische Spelen dus zo'n regel te zijn van: maakt niet uit wíe em maakt, als er een tweede valse start is, is degene die hem maakt gediskwalificeerd. Normaal geldt het dat als één persoon twee valse starten maakt gediskwalificeerd wordt, maar nu kan je er dus al na één valse start uitgegooid worden.
Diep triest dus.
Ik vond het echt superzielig voor Timmer, toen ze zo half huilend naar de kleedkamers vertrok. :(

Kampie 15 February 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iessie
Ik vond de start ook veeels te lang duren, vind je t gek dat je dan wat gaat bewegen:{

Maargoed jammer genoeg was het wel terecht, want de eerste valse start was voor die Koreaan (of wat was t:? ) en de tweede was duidelijk van Timmer. Nou schijnt er bij de Olympische Spelen dus zo'n regel te zijn van: maakt niet uit wíe em maakt, als er een tweede valse start is, is degene die hem maakt gediskwalificeerd. Normaal geldt het dat als één persoon twee valse starten maakt gediskwalificeerd wordt, maar nu kan je er dus al na één valse start uitgegooid worden.
Diep triest dus.
Ik vond het echt superzielig voor Timmer, toen ze zo half huilend naar de kleedkamers vertrok. :(

Die regel is sinds dit jaar een algemene regel hoor.. heeft niets met Olympische Spelen te maken.. wordt het hele jaar al toegepast..

Iessie 16 February 2006 20:30

mon excuses:$

Alpha 16 February 2006 20:43

vind het gewoon zwaar klote voor haar. ze had er heel hard voor getraind en dan wordt ze gediskwalificeerd.

3rd boetah 19 February 2006 17:44

Nu wel goud mee naar Heiloo :7 :D :D :D _0_

Tyskie 20 February 2006 16:13

Jaja, wat een enthousiasme ook weer op dit forum... :+

Wie heeft die schaatspakken trouwens ontworpen? Dat blauwe 'kutje' ziet er echt niet uit man.. :')

bruggi 20 February 2006 16:52

Ik vind het echt geweldig, maar het is een beetje loos om er op dit forum over te beginnen, want het lijkt verder niemand een zak te interesseren idd 8) .

Tyskie 20 February 2006 16:54

Die schaatspakken vind je geweldig? :huh:

bruggi 20 February 2006 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Die schaatspakken vind je geweldig? :huh:
Haha nee dat niet, ik doelde op de gouden plak van Timmer (na 8 jaar weer... DAT is gewoon echt bijzonder).
Ik begrijp de verwarring :+

Tyskie 20 February 2006 17:27

Oh.. :7

Dat van Timmer was zeker wel een mooi moment ja.

Kampie 21 February 2006 17:05

die pakken zijn idd te hilarisch voor woorden.. ze hebben allemaal blauw zakhaar.. :x

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.