Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Wat vind je nou echt een leuke winkel? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57506)

Raspberry 15 February 2006 15:00

Wat vind je nou echt een leuke winkel?

Omdat er ook een topic is over kutwinkels, dan ook een topic over 1 of meerdere winkels waar je graag komt. :)

Zelf vind ik de coolcat (wonder woman) wel leuke kleding hebben en daar haal ik meestal wel een paar dingen vandaan, meestal is het personeel daar ook wel vrolijk en vind ik de kwaliteit redelijk goed. Clockhouse (C&A) vind ik ook redelijke leuke kleding hebben, maar daar is het personeel lekker chag. Van supermarkten vind ik de albert heijn (en de plusmarkt:+) lekker overzichtelijk. En haal ik 9 van de 10 x leuke sierraden bij de Six vandaan. :love: Zoals de meeste nep sierraden kan 't snel verkleuren, maar dat is niet altijd 't geval. Zelf vind ik de kwaliteit best oké. :)
Expo vind ik ook een hele leuke winkel, alleen jammer dat 't af en toe zo duur is. Ik haal er wel altijd leuke cadeautjes en hebbedingetjes vandaan. :yes:
edit: H&M is idd ook wel leuk, maar wel lekkerder als het opgeruimd is :p

En nu jullie :z

Jamiel 15 February 2006 15:06

ik kom wel graag bij super de boer, altijd wel relaxed daaro...
ik vind in tegenstelling tot wat velen vinden, de H&m wel een leuke winkel om te shoppen :9 Bijoux Brigitte vind ik ook een erg leuke winkel, al is het idd wel wat klein.

AMF 15 February 2006 16:26

new look :love: alles dat ik wil in 1 winkel

maarja die heb je weer niet in nederland..daar ben ik voor vero moda denk ik want die winkels zijn meestal vrij overzichtelijk en kan er altijd wel wat vinden :p

oja wat supermarkten betreft ehmm de deen & de ah

Atjeuh 15 February 2006 17:38

Pro Sport en Pleisure ofzoiets hier loop ik altijd wel even binnen voor sneakers

H&M in Utrecht vind ik ook wel fijne winkel

Handbal shop in Waspik.. 8)

Headliner 15 February 2006 17:46

Casual Club
beetje muffe zaak, krakende vloer en helemaal van hout enzo maar ze verkopen er goede merkkleding voor een redelijk prijsje :)
verder ben ik vaak in de Mediamarkt te vinden
Free record shop is wel een leuke
Burger king :9

in Amsterdam ga ik ook altijd even de Bijenkorf in

Bask 15 February 2006 17:48

apple en diesel winkels

Tyskie 15 February 2006 22:36

Jumbo natuurlijk! :+
En qua kleren bevalt de WE me over t algemeen erg goed.

Stevie 15 February 2006 23:23

mediamarkt :thumbsup:

Tyskie 16 February 2006 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
mediamarkt :thumbsup:
Die heeft bij mij afgedaan vanwege die reclames en het feit dat ze niet in DB zitten... :{

dext0r 16 February 2006 13:18

de left in rotterdam.
sparky hier in zwolle.

en eh.... platenwinkeltjes <3

en oh ja verder
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
qua kleren bevalt de WE me over t algemeen erg goed.

Sander 16 February 2006 13:25

De fopsjop :D

bloempjuh 16 February 2006 19:07

Brittain (aardig personeel in alle filialen waar ik tot nu toe ben geweest), Clockhouse (C&A) voor truien e.d., H&M voor vanalles, V&D en Hema voor frutsels, IKEA en Trendhopper voor huis-spulletjes.

Bask 16 February 2006 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
En qua kleren bevalt de WE me over t algemeen erg goed.
second that #2

Alpha 16 February 2006 20:52

Berkeley hier in den bosch vind ik wel leuk ... altijd als ik er voorbij kom kijk even of er niet iets leuks is

biffyclyro 17 February 2006 10:10

ik kom wel graag bij de piercingshop in de v&d, lieve meiden die mij onderhand wel kennen en waar ik altijd extra service krijg :p, heel goedkoop en goeie spullen.

verder de albert heijn ja 8)

bartje518 17 February 2006 17:01

Media Markt, de Bruna op het station kom ik vaak, Five Pocket in Heerlen vaak voor kleding en met mijn vrouwelijke collega's ga ik altijd kleren kijken in de Mango 8)

appelshampoo 17 February 2006 19:05

qua supermarkten:

Jumbo in Bolsward 8)
Albert Heijn

qua kleding:

fiftysix in Sneek, 3 filialen :p En dan de hippe filialen en niet de coutureversie

voorderest:

de HEMA
:thumbsup:

Atjeuh 18 February 2006 09:26

Hebben ze bij jullie in de Hema ook alleen een roltrap omhoog, elke keer als ik hier in de Hema ben vraag ik me af waarom ze er maar 1 hebben.. :+

MrInsane 18 February 2006 10:00

Jumbo :+
Maar dat is omdat ik er zelf werk :p

Nee even serieus, wat ik zelf een goeie winkel vind dat is de mediamarkt en de dixons.

appelshampoo 18 February 2006 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Hebben ze bij jullie in de Hema ook alleen een roltrap omhoog, elke keer als ik hier in de Hema ben vraag ik me af waarom ze er maar 1 hebben.. :+
wij hebben zelfs nog een hema met maar 1 verdieping, want nergens op slaat want ik ben wel eens boven geweest en er is daar echt een shitload aan ruimte :p

K@rima! 18 February 2006 18:05

supermarkten:
Konmar/Edah

Kleding:
VeroModa/Only :9, H&M soms, en ik kijk altijd wel ff in de Rode winkel, Forecast en Man at Work.

verders:
Invito voor alle schoenen en tassen! :D Ikea voor kamerspulletjes, blokker voor servies en V&D vooral om hun restaurant. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.