![]() |
Verkleden enzo
Voor de carnaval vierders:
Wat word je met carnaval? Doe je echt een thema zoals piraat ofzo of doe je gewoon wat rare dingen met je kleding/haar. of doe je hele maal niets? Ik weet het nog niet :o We wilden eerst golf-higschool snobs worden en daarna piraten maar dat eerste is niet zo herkenbaar en dat 2e is te afgezaagd. En nu weet ik het niet meer.. :( |
Daltons!
http://chezsandronclea.com/Images/Fi...Grands1984.jpg Gewoon grijze hoed met een gat erin op, smeer door het jaar heen al genoeg rotzooi erin :Y) |
Ik doe misschien/waarschijnlijk niets met carnaval dit jaar, gewoon omdat ik er helemaal geen zin in heb :zzz
|
Ga 1 dag.. met een hele bups meiden in van die foute oude kleding.. van die jurkjes met stippen enzo :+
|
1 Bijlage(en)
|
Bunny-oren..
Truitje met bunny erop.. Zwarte hotpants met wit staartje.. Rose panty's.. Hakken.. Nethandschoentjes.. &dan heb ik nog handboeien =P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gister mn piraat-girl kleren gekocht ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga niet egt als iets meer gewoon gek
rokje panty met gaten rood net truitje en lange zwarten kanten handschoenen en dan heel veel kleine staartjes |
Ik ga als duiveltje, heb een zwart jurkje, netpanty, zwarte hakjes, rode vleugeltjes en rode hoorntjes. Ik mis alleen nog een drietand, maar die kon ik nergens vinden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben inmiddels voor de rest van t weekend dalton :+ Averell :7
|
Citaat:
Foto! En dan niet van de cartoon maar van jou :p |
Citaat:
|
Als ik mag gokken, dan denk ik dat Bart de meest linkse Dalton moet voorstellen... Althans, ik kan me niet voorstellen dat er een Dalton is die nog een kop groter is... :+
|
Ik eet wel niet de hele dag net als Averell.. :+
|
1 Bijlage(en)
Hele groep waarvan een aantal daltons :D Ik ben 2e van rechts voor de duidelijkheid..
|
1 Bijlage(en)
Iemand had met waterverf op mijn hoofd lopen schilderen en dat liep uit/heb ik afgeveegd, hehe :+
|
Citaat:
Het is de traditie op ons plein dat we verkleed naar de Gentse feesten gaan (da's voor alle duidelijkheid in de zomer). Ik had me die middag voor een activiteit verkleed als het konijn van Alice in wonderland (oren, witte t-shirt met lange mouwen, witte rok en sandalen) en had geen zin om me nog eens om te kleden om dan 's avonds weg te gaan, dus ging ik als konijn. Ik ben zelfs door een vrouw betast :{. Carnaval vieren is niet echt de gewoonte hier, maar zal volgende week wel genoeg verkleed rondlopen... Ohja, ik had nog een vraag over een tweedehandsverkleedwinkel in Aalst. Bommelding, check je pm. |
Bier :+
|
Citaat:
Whaha ja man :D Mijn oren gingen de hele fokking zaal door [&verrot terug gekregen maar wtf lekker boeiend].. En iedereen zat aan mijn staart en 'per ongeluk' aan mijn ass :+ Stond ik te dansen, komt er zo een polonaise langs, gaan die gasten allemaal omstebeurt op men reet lopen slaan, damn.. Whahaha had je niet eerder kennen zeggen.. ;) Ik weet iig als, als ik nog een keer zou gaan, als wat ik dan níét meer ga, haha :P Maarm als ik de foto's heb dan zet ik wel ff neer..O-) |
Citaat:
Maar je hebt je wel geamuseerd? |
Citaat:
Ja dat is wel goedgekomen!!:thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.