![]() |
jij en je sauzen
Mijn vriend pleurt over bijna alle gerechten klodders ketchup en andere sauzen. Het bederfd niet alleen de smaak van het gerecht, maar het wordt ook wel een beetje eentonig iedere keer die mayo en ketchup:no:.
Ik hou alleen van ketchup en een beetje mayo bij de friet. Ik moet weinig hebben van al die verschillende sausjes. Hoe zit dat bij jullie en de sauzen? ;) |
Ik vind een beetje Curry wel lekker bij vlees.
Maar ik heb dus de vreemde gewoonte om nogal wat mosterd te pakken. Voornamelijk op pindakaas en ontbijt- en eierkoeken. :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij patat en krieltjes eet ik wel mayo...meer eigenlijk niet
|
Mayo of curry bij de patat, op een broodje kroket/frikadel of bij een bal gehakt. Verder natuurlijk weleens saus over de groente of het vlees, maar dat is dan geen mayo ofzo 8)..
|
Heel af en toe tomatenketchup bij de rijst of pasta, maar alleen als ik t echt te droog vind.. Anders verpest het inderdaad de smaak van je eten.
|
ketchup bij de tosti en vleesvervangers, beetje mayo op mijn ei en patatjes, maar dat was het op zich wel :)
ik gebruik bijv. ook geen jus ofzo. naja en over de spaghetti een tomatensaus maar dat spreekt denk ik redelijk voor Zich :) |
alles wat uit de vetpan komt, gaat mayo bij..
normaal warm eten doe ik nog wel eens appelmoes bij.. mijn broertje begint nu wel het ik-doe-overal-ketjup-bij trekjes te krijgen.. godszijdank keurt mijn ma dat af :7 |
curry, satésaus, chilisaus
|
joppiesaus bij mn friet
knoflook bij mn shoarma/gyros satésaus bij de bami, chinees etc bij mn groente, anders vlees of vis eet ik geen saus |
mayo bij vlees, friet en snacks :9
|
Brood kaas salamie + een combinatie van curry en sambal :9~
|
Curry bij vlees, mayo bij patat enzo:p
Appelmoes gebruik ik wel vaak:9 |
Citaat:
|
Citaat:
Wat nog beter is. Koop een rond brood bij een turkse winkel snij die doormidden en zorg dan dat je van 1 kant een vulbak maakt zodat je alles er in kan gooien :9~ |
Citaat:
ken ook iemand die chips op brood deed :huh: |
tabasco. :thumbsup:
En dat dan door veel dingen maar niet teveel uiteraard :p, bij de patat mayo. |
frituur -> mayo, bbq saus
gehaktballen -> curry boerenkool en zuurkool -> appelmoes chinees, bami -> saté saus shoarma -> knoflook saus |
mm ben erachter gekomen dat mosterd op een broodje kaas ganz geil is
|
Citaat:
Vooral tijdens een avond zuipen :9~ |
Whisky saus/ Cocktail saus :love:
|
Bij snacks yoghurtmayo of gewone mayo en ketchup.
Bij friet tzelfde, maar soms ook knoflooksaus, en bij shoarma ook. |
nee, ik eet vrijwel nergens saus bij.
|
Ik eet enkel ketchup bij dingen die te droog zijn. Andere sausjes lust ik niet of krijg ik uitslag van. (Of heb ik nog niet geprobeerd.)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.