![]() |
verliefd zijn
1 Bijlage(en)
Hey,
ik ben dolverliefd op iemand maar ze is wel enkele jaren ouder(zo'n 7jaar), tis een van mijn beste vriendinnen maar ik weet niet of het wederzijds is, en daardoor durf ik het haar niet zeggen omdat ik denk dat we dan niet meer gaan overeen komen en ze mij gaat vermijden. Maar ondertussen kan ik ze niet uit mijn gedachten houden. :( Wat moet ik doen??? Zou ik het haar moeten vertellen of niet? |
de keuze ligt bij u.
ofwel vertel je het haar en loop je een risico. ( die te lopen valt.) ofwel vertel je het haar niet en blijf je er mee zitten tot de verliefdheid overgaat en je op iemand anders botst ;) |
Nou het meisje waar ik momenteel mee uitga is ook twee en een half jaar jonger en dat is tot nu toe nog steeds geen probleem geweest.
Nu weet ik dat het wel een groot verschil is tussen 2 en 7 jaar, maar goed het hoeft niet een probleem te zijn. Al vind ik het zelf wel erg groot en zou ik er niet aan beginnnen :p |
Ik denk dat je misschien wel kan vertellen dat je wat voor haar voelt, maar ik vind 18-25 wel een best groot verschil.
|
Ik zou haar eerst even voorzichtig informeren, of ze iemand op t oog heeft, en wat ze van leeftijdsverschillen vind enzo. Dan kun je daarna altijd nog verder kijken.
Maar om eerlijk te zijn zou ik er niet aan beginnen als ik jou was, tis wel n heel groot verschil. |
Citaat:
denk dat het een beetje een te groot verschil is |
leeftijds verschil in een relatie maakt niet uit...
al zit er 10 jaar tussen..... liefde overwint veel.......... soms te veel.......... |
Citaat:
|
Stel zelf niet aan
Liefde overwint idd alles:love: :love: :love: Het leeftijdsverschil maakt in de meeste gevallen echt niet veel uit. Je moet kijken naar de persoonlijkheden, of die een beetje kloppen samen. Iemand die 35 is kan geestelijk nog 25 zijn, bij wijze van...... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.