![]() |
Mag ik even spammen?
Nieuwszicht, waar ik bij werk, staat in de finale van de DutchBloggies voor 2 juryprijzen: Beste Collectieve weblog en Beste nieuwkomer, maar ook voor 1 publieksprijs: Best Weblog en daar kan nu voor gestemd worden, dus willen jullie pleasssseee naar: de stemsite van de DutchBloggies gaan om op ons te stemmen.
Staff niet slaan *kijkt lief* :$ :+ |
Done :).
|
up O-)
|
gestemd
|
Nee
ZOOOOMGGZZ I R TEH FUNNAY!!!! |
gedaaaan
|
nog iets meer dan een uurtje om te stemmen :+
|
Te laat 8|
|
|
hehe, omg... :')
|
ban
|
Citaat:
maar, het heeft wel wat opgeleverd Muscom Beste Weblog Award: Nieuwszicht |
Toch wel erg triest dan dat je op zo'n manier moet winnen..
|
Citaat:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...te_weblog.html http://www.retecool.com/comments.php?id=14175_0_1_0_C Maargoed, wees maar blij met je publieksprijs |
Ik vind dat nieuwszicht overigens maar een matige site, weinig nieuws onder de zon...
Op hoeveel sites staat dat spambericht eigenlijk wel niet? Echt lachwekkend dat je zo dat die prutsprijs moet winnen.. |
Jullie geloven ook alles..
|
Dan vraag ik me af wat we dan niet zouden moeten geloven?
|
Citaat:
|
het stond anders wel in de krant vanochtend met de naam van sanne erbij
|
Ik had het ook gelezen ja..
Zelfs de krant heeft dus een spamberichtje gehad. :') |
Denken jullie nou echt dat als nieuwszicht zou willen spammen...ze dat zouden doen onder de naam van een van de hoofdredacteuren?
|
Ja, je doet het hier namelijk ook.
Waarom zou iemand anders in hemelsnaam onder jouw email-adres en naam stemmen willen gaan verzamelen voor een derderangs nieuwsweblogje? |
Citaat:
Wel lame dat je geen antwoord meer geeft op Tyskies vraag trouwes! |
Jammer, ik had gehoopt dat Sanne het nog even echt zou komen uitleggen, maar nu blijf ik met de gedachte zitten dat Sanne toch een verkiezingshoer is.
|
Citaat:
|
slechte zaak dat de leiding van leerlinge.com zo subjectief is in het spam wat mag blijven staan en spam wat gelijk gedelete wordt
|
Jammer, ik had gehoopt dat Sanne het nog even echt zou komen uitleggen, maar nu blijf ik met de gedachte zitten dat Sanne toch een verkiezingshoer is.
^^ also agree Sanne en nieuwszicht hebben gewoon heel naïef gehandeld, als je het mij vraagt. Op allerlei weblogs lopen spammen. En mikebollo.nl was dit opgevallen en die hebben daar een post over geschreven. En nu het spammen achteraf uit komt, proberen ze die weblog de schuld in de schoenen te schuiven. Heel laf en vooral erg dom om te geloven dat mensen daar nu nog in trappen! |
Van welke weblog ben jij eigenlijk, Janusje?
|
Van geen enkele Tyskie, ik houd dit spam-gebeuren van nieuwszicht alleen vanaf het begin al bij. Op zich best vermakelijk om overal tegenstrijdigheden tegen te komen... ;-)
|
Leuk dat jullie gewonnen hebben, beetje jammer als het echt door al dat gespam komt.
Verder vind ik het er niet echt boeiend uitzien, heb alleen even die infadels recensie gelezen en ik vind het niet echt interessant ofzo. De recensie niet Infadels mind you. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat Sanne geen duidelijkheid mág geven, omdat haar vriendjes van nieuwszicht het dood willen zwijgen. Een ander de schuld geven is ook al niet erg gelukt.
Je gaat inderdaad wel even twijfelen aan de objectiviteit van Sannes journalistiek, alles wordt wel erg eenzijdig belicht zo. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.