![]() |
Tekst of melodie?
Waarom vind jij een liedje leuk/mooi? Vanwege de tekst of de melodie?
|
Allebei meestal. T moet wel n beetje bij elkaar passen. Als de tekst kut is en de melodie mooi, of andersom. Dan is het toch een minder goed nummer dan wanneer t allemaal perfect klinkt.
|
Combinatie ervan, beide is wel belangrijk, maar het moet ook bij elkaar horen wel..
|
eerst melodie, na een paar keer luisteren tekst.
|
absoluut de melodie, eerst hoor ik die tekst toch niet :p en later komt de tekst erbij
|
tekst niet, sowieso is de meeste muziek die ik luister instrumentaal.
maar melodie/ritme is eigenlijk ook niet zo belangrijk :+ |
melodie en zo, omdat ik hoofdzakelijk muziek beluister als ik met de fiets naar school ga. moet dus een lekker ritme in zitten.
|
Melodie, omdat ik vooral instrumentale muziek luister. Teksten spreken mij gewoon niet aan.
|
sfeer denk ik...
voor mij ieder geval:) |
Tekst, 100%.
Ik ken zoveel artiesten die zuuulke vette intro's hebben en vette geluid krijgen maar dan begint die gast te lulle .. :\ |
k denk combinatie?
goeie melodie om naar te luisteren, en tekst om over te denken wahaha srry. |
als de teksten maar over de dood of satan gaan, ben ik tevreden. Melodie is ook niet noodzakelijk eigenlijk
|
Gewoon een goeie tekst.. als de tekst nergens op slaat vind ik het liedje ook geen flikker aan :d
en als de melody dan ook nog lekker is.. dan is het nummer gewoon perfect ;) |
ik luister ALTIJD naar de tekst. Als een tekst klinkt alsof ze er een rijmboek bij hebben gebruikt is t hele liedje voor mij verpest. Bij liedjes zonder tekst let ik natuurlijk wel op de melodie :P;)
|
Citaat:
|
beide... de tekst moet me aanspreken... maar als de melodie belabberd is dan vind ik het ook niet leuk...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.