![]() |
Parfums deel VII
Toch maar weer tijd voor een nieuw deel, wat is jouw favoriete luchtje? En wat raad je een ander aan?
|
mijn favo is Valentino - Absolu :love:
|
Gucci eau de parfum number II
Lacoste touch of Pink Armani night for her Gucci rush Kan niet kiezen sorry :P |
Ralph Lauren die blauw/groene.
Amor, Amor van Chacarel |
Givenchy
|
Summer van Kenzo :love: Al vind ik J'adore van Dior ook heeeel goed te doen :yes:
|
Puma viind iikk wel lekker..
ennee euhmm.. burberry's enne.. esprit..:) GreetZ! |
davidoff - cool water
dkny - die groene la coste - die roze mexx - original |
hugo boss - boss vind ik de beste in mn verzameling.
armani black is ook lekker |
Polo Blue
Polo Black Boss In Motion (Limited Edition) Aqua Di Gio |
Adidas - zo'n rose..
ben nie zo'n parfumspuiter..:$ |
Trésor
Versaci Red Jeans |
op dit moment is mijn favoriete geurtje l'eau d'issey van Miyake
en ik heb ook nog J'adore van dior, Burberry britt, Alien van thiery mugler, Glow van Jlo, ralp van ralph lauren en light blue van dolce en gabanna :) geurtjes gek :love: |
pff heb zoveel lekkers:Y)
Daniel hechter - Caractére Mexx perspective Biotherm homme aqua-fitness Sander for men |
voor mij: 212 sexy (ofzoiets)
voor hem: boss bottled :9~ |
be delicious :thumbsup:
|
Hugo Boss Baldessarrini blijft toch echt mijn 'all time favorite'.
voor haar: er zijn zo veel lekkere ... |
laura ashley-magic garden (of heette het anders? dunno, don't care, maar hij is mierzoet en megalekker).
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!! :love: en ik had op de gok 'ice touch' van mexx voor mijn vriendje gekocht en ik vind dat alle charmante mannen verplicht dat luchtje moeten dragen :9~ |
voor mannen: Jean paul gaultier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smelt weg bij die geur
|
Citaat:
Mijn favo op het moment is Hugo Boss - Soul.. Voor vrouwen.. kweet niet.. die mijn vriendin heeft vink altijd wel lkkr :love: kweet alleen niet hoe ie heet |
voor mij: chanel nr 5, hypnotic posion van christian dior
voor hem: burberry brit for him :love: |
bij den vrouw stem ik toch nu wel voor hugo boss deep red..
tering dat bedwelmt me gewoon helemaal .. haha :D zelf heb ik puma ?:D en besteed ik er niet zoveel aandacht aan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lacoste a touch of pink vind ik ook lekker, en d&g lacoste vind ik ook wel lekker licht voor overdag |
Citaat:
toch vind ik ralph lauren blue voor vrouwen echt geniaal. dan kun je me opvegen:7 |
Die dure parfums zijn niet aan mij besteed:$
Ik draag vaak tommygirl, en gloria vanderbilt.. die laatste is super goedkoop maar ik vind hem heerlijk:p En bij mijn vriend vind ik Joop! en Blue ocean lekker:love: |
Citaat:
waarschijnlijk omdat mijn oma die al jaren heeft |
Krizia time.
Kenzo by flowers lolita. iets van bij de aldi |
Parfum gek :$
Mijn nieuwste luchtjes zijn Noa en Hypnôse van Lancôme, die draag ik dan ook laatste tijd. Maar ben nog altijd heel dol op Chance van Chanel, Utraviolette van Paco Rabanne en Sensations van Jill Sander. Oh ik vergeet Max Mara bijna, die staat nu op mijn verlanglijst! Die is zo apart en lekker! En voor hem: ik vind te zoete mannengeurtjes niet lekker, verder krijg ik het overal wel warm van:$. Ik hou echt van mannen met parfum. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hem gewoon lekker ruiken, niet te opvallend, lekker zoet:) |
Citaat:
|
Chanel, alle soorten, Voque deo, Amor, Amor, ezendarm..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Love de toi van Morgan :P
Heel zoet geurtje |
Ik vind Hugo boss deep red nog steeds lekker, Sport van Jill Sander is heerlijk en amor amor :)
|
jean paul gaultier:thumbsup:
|
Gucci Nobile en clinique
|
Eigenlijk heb ik er niet zo veel verstand van. Ik koop nooit luchtjes omdat ze zooo duur zijn. Maar ik heb ooit een of andere Mexx gekregen, die vond k wel lekker. En een Esprit met allemaal gekleurde randjes op t flesje, die ging wel. En die nieuwe (roze?) Puma vind k ook lekker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.