![]() |
Paddenzwammen tip! Only for boys hihi.
Ik snijd de sporen uit een paddestoel weg. Deze zwam laat ik dan drie maanden drogen. Daarna poeder ik er wat suiker over heen en wat nog 9 dagen. Daarna smeer ik het uit op mijn hals! En alle vrouwen vinden me dan leuk :$ :love:
|
Hey, dat is toevallig. Ik heb vandaag nog het woord poedersuiker uitgesproken. Vaag dat jij nu ook zwam met suiker zegt 8{
|
Citaat:
|
moet dit grappig zijn?
|
PFP! Jij bent een super lid! Ik vind jou erg grappig. PFP? Wat betekend het? Ik weet het! Het is een lesbische stam. Zij wonen in het tentenkamp aan de oever. De oever van het kazenbos.
PFP. People Fan Pictionary. Ik vind deze toffe coole vette truie game ook tof. Navelvliezen. |
:')
|
best origineel die zwammenfetisj
heel bedreven in de filosofie zo goed kan ik niet onzin uitkramen |
Citaat:
Het woord poedersuiker is een normaal Nederlands woord Ancalagon. Het is dan zeer waarschijnlijk dat Nederlandse mensen dit woord gebruiken. Heel soms, kan het zelfs zijn dat er twee mensen zijn die het woord allebei zeggen op een dag. Dit heet dan een dubstanus dies verba. Ziehier Ancalagon dit komt uit het woordenboek. poe·der·sui·ker (de ~ (m.)) 1 zeer fijn gemalen suiker => bloemsuiker, strooisuiker |
Hihi. Ik wilde even melden dat ik het woord poedersuiker vandaag weer heb gezegd.
|
Lekker serieus :thumbsup:
>> ADB |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.