![]() |
Favoriete eten
Fruit eet ik erg veel. Groente ook! Maar mijn favoriete kostje blijft toch champignons in ezelhoeven saus.
|
chinees, lekkerrr
|
Citaat:
Verder Italiaans :) |
Chinese kool. Maiskoekjes. Sinaasappelcake. Zelfgebakken appeltaart. Witte paareitjes *hmmjj* Kipnuggets met gembersaus. Boterham met kaas. Melk. Mexicaanse groentemiks. Boomschorssoep met brandnetels (dit meen ik echt) Pompoensoep. Drammerhage, poedels, negerzoeken, warme armen. Vanillepannekoeken. Zout. Zeegordel. Lekkerbekje, ochtendtosti's ... enzovoort, er is zoveel lekkers! :7
|
japans!!!!!!!!!!!!!!
|
Turks :9
|
Citaat:
en mexicaans vind ik ook goed te doen |
tagliatellidiemiegie met rundergehaktballetjes (geen kalfsgehakt, da's zielig :p) en saus :9
|
bami ala mama
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pasta, spagetti, macaroni, die ene gekruide nasi, lasagnetta, lasagna, witte bonen in tomatensaus, gekruide aardappeltjes, babi pangang, croisantjes met stroop & kaas, van die ferrero rocher maar dan die met kokos, bolletje landoogst (noten), mousaka, marathon schotel van de griek, appelkruimelvlaai, ... krijg er honger van :9
|
Hakballeks.
|
Citaat:
|
Niet-menselijke diersoorten
|
niet laatste bericht
|
portugese tomatensoep en lasagne:7 :9~
|
Citaat:
Ik vind vietnamese loempia egt lekekr :$ :) |
lasagne, chineze tomatensoep :P
|
mmm het eten wta k lus en lus niet bepaalt veel:S
|
Grieks en Italiaans :9
|
lasagna en patat :)
|
chinees, mexicaans :9 en frikadelletjes speciaal :9
|
Thais! Absoluut...
voor de rest? Chinees, scampi's in duiveltjessaus met lookbrood (mm), ... |
Ik heb echt nog nooit Thais, Turks, Mexicaans, Grieks, Japans e.d op, jammer vind ik dat.
Maar ik vind pasta's, fastfood en fruit altijd wel lekker. |
Pizzaaaaa! :D
|
er is zo veel wat ik erg lekker vind
Italiaans, Chinees, Gyros, maar mijn favoriet blijft Caribbisch eten |
Mijn Favo eten? Even denken hoor.
Ik denk dat ik dan toch op een Salami Pizza val, die vindt ik namelijk echt overheerlijk. En van groente achtig iets, dan eet ik het liefst...euhmmm. Ik houd ook wel van aardappel salade. (Aardappels, Banaan, Appel en Mayonaise) |
Frikandel speciaal!
En hou ook erg van komkommer |
Citaat:
hum ik eet eigenlijk alles maar vis enzo (alles wat uit de zee komt) vind ik heerlijk :thumbsup: |
Citaat:
|
het gekke is dat ik echt niet van chinees thais indiaans of van die andere doorgekookte troep uit die derdewereld landen kan genieten
|
waarvan dan wel?
|
Indisch lust ik ook niet, doordat ze vreemde kruidencombinaties gebruiken. Iets met komijn krijg ik echt niet binnen.
|
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk ook prima zo'n Knorr wereldgerechten-pakket kopen bij de supermarkt en zelf gyros, taco's of wat dan ook in elkaar zetten. Hardstikke makkelijk.
|
augurken :love:
Nee ik ben niet zwanger Pizzaa, loempia's, broodje bapao, en chinees edit: Onze koe Betsy is vorige week naar de slager gebracht, die smaakt ook zeer lekker |
Citaat:
|
is vietnamees ofzo het is een bolletje met daarin kip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef mij maar gewoon een lekker stuk zout vlees
|
Hij was een beetje groot ;)
even bijgewerkt :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.