![]() |
Gegroet
Een groet dames en heren,
Ik ben Roderick uit Nieuw-Amsterdam, maar woon er nog maar 13 jaar. Zelf ben ik 17 jaar op deze aarde te vinden en zit nog altijd vol plezier. Ik ben een fanaat van wentelteefjes, maar dat was al kenbaar in mijn naam. Ik hoop hier een aangename tijd te hebben in de komende 485uur dat ik hier zal besteden. Groetjes Roderick |
ho, waarom ben je 17 jaar?
|
Citaat:
Hallo Prakpiraat, bedankt voor je snelle reactie. Ik ben 17 jaar omdat ik op 29 Februari 1989 geboren ben. Als je een beschrijving daarvan wilt dan vraag je het maar :o Roderick |
hoi
|
Iedereen die je eerste post niet heeft gelezen, denkt dat je een meisje bent waarschijnlijk
Welkom, blijf ff plakken |
Re: Gegroet
Citaat:
|
Citaat:
Waar slaat dat weer op. Sinds wanneer is een wentelteefje nou weer een vrouwelijk object? Een wentelteefje kan net zo goed mannelijke eigenschappen bevatten. Teef is welliswaar een vrouwelijk woord, maar de oorspronkelijke betekenis is niet meer te herleiden, waardoor het een voorwerp is. Hier een eetgerei. En eetgereien zijn ook voor mannen. |
Citaat:
Roderick PS: Ik kan er niks aan doen dat al die domme mensen mijn vervloekte berichten niet lezen. We zijn hier om te voorstellen en dus elkaar kennen. :| |
Clone account AMF ---> Ban ..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.