![]() |
Mssn niet sirieus
Ik ken dus een meisje waar ik verlieft op ben maar ondertussen hoor ik allerlei mensen zeggen dat ze dus met mij aan het oewehoeren is... Maar ik denk zelf van niet want 200 smsjes in 2 dagen is tog wel veel :9 .... Maar ik zou graag jullie advies hebben hoe ik er achter moet komen of ze het meent of niet...
|
Vraag het haar?
|
Ja dat is dus een probleem... want dan zou ze ook leigen als het niet waar was... want in een smsje vroeg ik het toen zij ze dat ze het meende maar de volgende dag hoorde ik weer van dat het niet zo was ofzo... maar de gene waar het vandaan komt die informatie daarvan weet ik neit of ik die dus kan vertrouwen...
|
Als ik jouw was zou ik haar gewoon geloven, ze zegt het toch niks voor niks :+
|
Okee heel erg bedankt voor de reacties....
Als jullie nog meer tips hebben hoor ik het wel... |
Re: Mssn niet sirieus
Citaat:
200 smsjes in 2 dagen is inderdaad veel, obsessief veel, ziekelijk veel, als ik jou was zou ik er meteen mee ophouden:z |
als jij haar wil en zij zegt jou te willen, ga er dan voor zou ik zeggen :P Je komt er vanzelf wel achter of ze het meende of niet :)
|
200 smsen op 2dagen is volgens mij niet mogelijk,wat zeg je dan allemaal in hemelsnaam?:?
|
Citaat:
|
de jeugd van tegenwoordig
|
200 smsjes alleen van jouw kant? :+
|
Citaat:
|
200 smsjes, dat heet toch stalken?
|
Ik zou me eerst es gaan afvragen waarom sommigen dat zeggen over haar.....
Je kunt het wel aan haar vragen, maar denk je nou echt (als ze idd aan het ouwehoeren met je is) dat ze dat toegeeft???? |
Dus jij ver-smsst € 63,- per week? 8{
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij gaat er ws vanuit dattie dat 7 dagen per week doet ipv 2 dagen ;p en alsnog vind ik het ook ziekelijk veel. volgens mij is het sowieso een slecht teken als je 100 smsjes per dag stuurt/krijgt |
Ik doe er netaan 200 in de maand :9
|
Ik doe al sinds de brugklas met 10 euro beltegoed?
|
Citaat:
|
Citaat:
~Sndr |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in het begin ben je heel erg nieuwsgierig van elkaar drm kan jj best wel veel smssen.
k heb een keertje van 11 uur s ochtends tot 12 uur savonds ge msnt en drna in bed tot 4 uur gesmst we konden niejt ophouden en de volgende dag sliep k op school:P |
Ik heb ook een keer 's nachts heen en weer gesmst met mijn vriend.. toen nog geen vriend:p
Maar 100 per dag hebben wij nog niet gered8) |
Ik vind 5 op een dag al veel. :o
|
k kan tijdelijk niet smssen egt vaag :S
HI weer he:notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
maar k word dan niet eens gebeld ofsow |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.