Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   het grote wat ga jij doen in het weekend (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57841)

Forza 17 March 2006 10:36

het grote wat ga jij doen in het weekend

tell me bitches

bartje518 17 March 2006 10:38

Alleen bitches?

Forza 17 March 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Alleen bitches?
heb je nog aan mij gedacht toen je in gelredoem zat

kreej-z 17 March 2006 12:04

om maar even een serieus antwoord te geven: ik ga vanmiddag/vanavond met een vriendinnetje de stad in, morgenavond moet ik naar het vormsel van het broertje van mijn vriend en dan zullen we erna nog wel gaan stappen en zondag zal ik toch echt wat moeten studeren en 's avonds was k van plan om n filmpje te kijken :)

The6thgate 17 March 2006 12:39

vanavond poolen, morgen werken, verjaardag en stappen, zondag werken, filmpje kijken, naar vriendin en dan is t weekend voorbij8)

kreej-z 17 March 2006 13:53

owja... werken.. dat ook nog :)

biffyclyro 17 March 2006 16:01

straks in bad
vanavond naar de wereldband in de schouwburg
morgen reisboeken halen :love: en reisjes bekijken :p
morgenaaf ff naar een cafeetje
zondag naar een of ander suf museum
zondagavond afgesproken met een vriend in een cafeetje

AMF 17 March 2006 16:10

Vanavond stappen :9 Morgen naar Museum of London, rondvaart over de Thames doen (als het goed weer is) of naar London Zoo (als het goed weer is) (we kunnen niet kiezen :p) en 's avonds lekker eten in een leuke pub en daarna naar de film :Y) En zondag waarschijnlijk even naar De Hems (Nederlandse pub), maar dat weet ik nog niet zeker want het ligt er even aan hoeveel geld ik nog over heb :+

PFP 17 March 2006 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Vanavond stappen :9 Morgen naar Museum of London, rondvaart over de Thames doen (als het goed weer is) of naar London Zoo (als het goed weer is) (we kunnen niet kiezen :p) en 's avonds lekker eten in een leuke pub en daarna naar de film :Y)
het is duidelijk je zit in londen

Stevie 17 March 2006 17:07

vanavond eerst naar fc den bosch, daarna een feestje. morgenmiddag voetballen en 's avonds weer een feestje enne zondag staat er niets op het programma (studeren dus).

Atjeuh 17 March 2006 17:10

vanavond niks doen.
Morgen voor school bezig zijn, naar een vriendin en 's avonds op stap.
Zondag kampioenswedstrijd + feest en daarna met hele team de stad in en op stap.

Sander 17 March 2006 17:48

Vanavond NAC - Vitesse
zaterdag avond bowlen met mijn schoon ouders.

Verder nog niets gepland.

AmbyPur 17 March 2006 18:06

Vanavond stappen, morgen uitslapen, tas inpakken, savonds lekker aan het strand eten, zondag op naar ons volgende stekkie

thali 17 March 2006 22:24

Ik ga morgen naar de universiteit 8).

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:48.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.