![]() |
toilet op school
ik vind het altijd een ramp als ok op school naar de wc moet.
pissen doe ik nog wel maar poepen echt niet! zijn er meer mens en die dit kennen? of denken jullie lozen is lozen op school of niet? |
openbare toiletten mijd ik
|
ik ben de hele dag op school, dus ik zal wel moeten :p
|
idd mensen die gaan schijten op school, moeten ze meteen doorspoelen
|
ik ga idd nooit de pc in op school
|
ik ga nooit naar school :+
|
De kleine boodschap alleen :D
|
Ik ga zoiezo bijna nooit naar de wc op school. Ik vind het daar zooo daar ranzig!! Maarja.. als t moet dan moet t..
|
Bij ons worden ze voortaan bijna elke dag schoon gemaakt, dus het is voortaan wel veilig. Ook ga ik alleen in de vleugels waar het nooit druk is, daar is het een stuk schoner en nog wel wc papier 8)
|
Ik heb een veel te kleine blaas om langer dan drie uur me in te moeten houden. Dus op dagen dat ik blijf eten (7h les) en vaak ook in de voormiddag (4h les) is het onvermijdelijk dat ik naar het toilet moet.
Toen ik daarnet thuiskwam van school was het echt een spurt naar het toilet. |
Ik plas altyd alleen maar en dan alleen als ik egt nodig moet...
poepen doe ik liever nie en probeer dat ook niet te doen ook al zijn de wc's zichtbaar schoon |
als ik moet moet ik, nie zeuren.
|
bij ons op school hebben we gewoon verdomd schone toiletten ... maja wat wil je: hotelschool
|
Citaat:
|
Als er weer een neger uitgetrapt moet worden ga ik wel naar de dames WC... voordeel van een ICT school :thumbsup:
Maar ik vermijd het het liefste :) |
Citaat:
|
ik schijt de heleboel onder :z
|
nee, ik ga nooit op school naar de wc...
de school is om de hoek bij mij. en k heb veel tussenuren.. dan ga ik gewoon naar huis om eventjes te plassen ;) |
ik plas alleen op school, aangezien ik op school door de verveling nogal veel water drink :+
|
mensen die niet op school naar de wc 'durven' moeten volgens mij echt hun hoofd na laten kijken ofzo...
|
Citaat:
ik ga toch echt liever thuis :p |
Ik ga eigenlijk nooit op school... Maar dat is ook omdat ik erg weinig college uren heb en dus nooit hoef :)
Maar als ik ga, dan is het alleen voor de kleine boodschap :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.