Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   stelling: Belgen zijn net zwervers (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57867)

Forza 20 March 2006 20:07

stelling: Belgen zijn net zwervers

qua kleding stijl

bommelding 20 March 2006 20:16

Zware uitspraak, verschilt de kledingstijl dan zo sterk? Ik ben Belg en draag momenteel een jeans, hemd en trui van hilfiger, niet echt hét zwerversmerk als je het mij vraagt.

thali 20 March 2006 20:33

Waarop baseer je je hiervoor?

Ik denk niet dat die stelling opgaat, maar ik behoor tot het gedeelte zwervers waarschijnlijk.

The6thgate 21 March 2006 08:18

goeie vraag. ik vind wel dat er heel veel rare mannetjes in belgie rondlopen in elk geval. das meteen het eerste wat opvalt als je de grens over bent:')

frox 21 March 2006 10:46

Raar is dat hè? Bijvoorbeeld bij uitwisseling van mn school. Kon je zo de duitsers en de belgen aanwijzen en nog van elkaar onderscheiden ook :')

bommelding 21 March 2006 10:52

Sja dat is dan wederzijds geen enkel probleem om Nederlanders eruit te halen.

Forza 21 March 2006 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Sja dat is dan wederzijds geen enkel probleem om Nederlanders eruit te halen.
ja maar je haalt Nederlanders er niet uit omdat ze er uitzien als zwervers

MrInsane 21 March 2006 11:10

Dit is echt zo'n mening verschil over de trends hier en hoe het is in Belgie :{

bommelding 21 March 2006 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza
ja maar je haalt Nederlanders er niet uit omdat ze er uitzien als zwervers
Daar heb je een feit, zwervers zouden nog iets te hoog geplaatst zijn in dat geval.

Kzou zo zeggen welkom in de 21 ste eeuw :wave: wat zit jij nou te zeiken over Belgen die slechter zouden zijn dan Nederlanders man man, get a life. De manier waarop we nu leven is er bitter weinig verschil tussen Fransen, Belgen, Duitsers of Nederlanders en dan zeker op gebied van kledij, nu akkoord hier in België lopen sommige mensen er als zwervers bij, maar ik denk niet dat het in Nederland zo gesteld is dat bij jullie iedereen dure kledij kan kopen, dat soort mensen heb je nu eens overal lopen.

nevaeh1987 21 March 2006 11:19

duitsers hebben altijd zo'n raar kapsel

Forza 21 March 2006 12:38

Citaat:

Daar heb je een feit, zwervers zouden nog iets te hoog geplaatst zijn in dat geval.

Kzou zo zeggen welkom in de 21 ste eeuw :wave: wat zit jij nou te zeiken over Belgen die slechter zouden zijn dan Nederlanders man man, get a life. De manier waarop we nu leven is er bitter weinig verschil tussen Fransen, Belgen, Duitsers of Nederlanders en dan zeker op gebied van kledij, nu akkoord hier in België lopen sommige mensen er als zwervers bij, maar ik denk niet dat het in Nederland zo gesteld is dat bij jullie iedereen dure kledij kan kopen, dat soort mensen heb je nu eens overal lopen.

hoor je mij zeggen dat ik vind dat belgen op zwervers lijken?

Atjeuh 21 March 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
duitsers hebben altijd zo'n raar kapsel
en kleding.

:Y)

thali 21 March 2006 20:47

Voor jullie gaan oordelen over Belgen gaan oordelen, wil ik wel even weten hoeveel Belgen jullie al gezien hebben (en dan bedoel ik wel IRL) en daadwerkelijk kennen.

Want anders gaan we even heel veralgemenend doen en alle Belgen dom en alle Nederlanders gierig noemen 8).

Bazzemans 21 March 2006 21:38

Citaat:

De manier waarop we nu leven is er bitter weinig verschil tussen Fransen, Belgen, Duitsers of Nederlanders en dan zeker op gebied van kledij,
Dat heb je mis.. Hier in de discotheek aan de grens kun je vrijwel elke Duitser er zo uithalen..

Tyskie 22 March 2006 00:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat heb je mis.. Hier in de discotheek aan de grens kun je vrijwel elke Duitser er zo uithalen..
omdat ie Duits praat zeker? :z

Kwak 22 March 2006 07:08

het bewijs... :z

bommelding 22 March 2006 09:15

http://www.nu.nl/img.db?435305+s(350!x234!)
Tegen bewijsje? :z

Bazzemans 22 March 2006 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
omdat ie Duits praat zeker? :z
:Z Aan de kleding dus..

3rd boetah 22 March 2006 12:26

je kunt het ook aan de neus zien of iemand een Belg of Duitser is. :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.