![]() |
waar kan jij in het verkeer echt pissig van worden
Mensen die nooit stoppen voor een zebrapad en bejaarden die 30 km per uur gaan rijden waar je gewoon 50 mag
|
mensen die hun richtingaanwijzer niet aanzetten
|
te langzaam rijden kan ik me zwaar over opwinden idd. of iemand die geen richting aangeeft en het stuur zonder te kijken maar even omgooit
|
Mensen die je inhalen terwijl je zelf eigenlijk al wat te hard rijdt.
En van die mensen die dicht achter je gaan rijden terwijl ik toch echt netjes de toegestane snelheid rij. En dan vervolgens inhalen om vlak voor je te gaan rijden. En wat denk je van die graafmachines, die rijden max 40 km/h op plaatsen waar 80 km/h toegestaan is. En dan op een drukke weg waar je er niet voorbij kunt. 8| |
Citaat:
|
Mensen die geen richting aangeven, en mensen die geen voorrang verlenen..
|
Mensen die vinden dat ze voorrang hebben omdat zij met de auto zijn en jij met de fiets. en dan bv als jij:
- Van rechts komt - op een voorrangweg rijdt - groen licht hebt enz.. |
Citaat:
|
- auto's die geen richting aangeven op een kruissing bijvoorbeeld. Sta je te wachten slaat die auto opeens af :{
- auto's die niet goed opletten bij rotondes - en het voorrang niet geven idd door mensen in de auto |
Je hebt ook auto's die hun richting aanwijzeer vergeten uit te zetten. Ook vrij vervelend omdat je niet weet waar ze naartoe zullen gaan :P
Of van die mensen die richting aangeven om vervolgens net voordat ze afslaan erachter te komen dat ze helemaal die kant niet op moeten. |
Mensen die hun richtingwijzers niet aandoen,, of juist wel en dan toch niet afgaan.
|
mensen voor je die met 70 de snelweg oprijden :z
en idd sowieso "te" langzaam verkeer, en het niet richting aangeven, rete irritant |
Bruggen die te lang openstaan zonder dat er een boot aankomt!:[
|
Auto's met oma's erin :p
|
- mensen die té langzaam rijden en dan het meest op momenten dat je geen mogelijkheid hebt om ze in te halen
- bumperklevers - mensen die op rotondes geen richting aangeven - jonge fietsers... echt leer fietsen 8| steken vaak vlak voor je auto over, terwijl er dikke haaietanden voor ze staan en rijden slingerend zonder licht, zodat je ze absoluut niet ziet op donkere wegen 's avonds, levensgevaarlijk :p |
Mensen die onder het rijden , of bij een verkeerslicht iets gaan zoeken in een tas, of in het handschoenenvakje.
|
- jongentjes van 16 op hun opgevoerde brommertjes die de regels niet kennen
- pubers die uit school fietsen in rijen van 5 - zijwind op de fiets:9 - skeelers op het fietspad |
Te hard rijden in de bebouwde kom. Soms rijden ze hier echt 40/50 waar je maar 30 ( [advies snelheid = 20] ) mag. Soms heb ik dan echt zin om mn fiets er voor te gooien (die is toch niks waard) Bij mij in de buurt spelen echt zoveel kinderen op straat :[
Ik vind het ook vervelend als mensen hun licht niet aanhebben. Ik snap zo-i-zo niet waarom nog niet in alle auto dat gewoon niet uit kán. |
Ik heb een schijt hekel aan mensen die onnodig links rijden, want wat krijg je dan, bumper kleven en rechts inhalen.
Net als dat het ook idioot is, dat als er ook maar iets is dat op file lijkt, het grootste deel van de mede weggebruikers gewoon lekker links gaat rijden. Nou ja ook de standaard hekel aan, langzame oude mannetjes en vrouwtjes Vrouwen die zich opmaken voor het stoplicht en zodoende laat reageren bij groen licht. Stoplichten die 5 sec op groen staan gevolgd door 1 min rood Fietsers die met nogal veel naast elkaar rijden, en vervolgens niet opzij gaan. Spoorweg overgangen Flitspalen en traject controles Grote verkeers controles waarbij je hele auto binnenste buiten wordt geflikkerd, alles wordt gecontroleerd en je vervolgens een bekeuring krijgt omdat "meneer geen kopie van de kenteken bewijzen mag hebben in de auto". Ook een hekel aan wielrenners, die flikkers denken dat, omdat ze 5km harder gaan dan een gewone fietser, ze niet op het fietspad hoeven te rijden en dat rood fiets licht niet voor hun geld. Mensen die dubbel parkeren Mensen met grootlicht aan Mensen met mistlicht aan in de regen Mensen die vol op de rem gaan staan als er ineens een plens regen naar beneden valt Stadsbussen Enz... enz...:z |
Mensen die langzaam rijden
Mensen die op de rotonde richting aangeven en op het laatste moment besluiten toch door te rijden Fietsers die me links inhalen op een rotonde :z Mensen die 1 meter naast het zebrapad oversteken. Ik weet niet waarom maar ik vind het verschrikkelijk irritant :+ Mensen die geen richting aangeven Mensen die je inhalen en dan langzamer gaan rijden :') |
Citaat:
:z |
als vrachtwagens elkaar proberen in te halen...
--> dan gaat het totaal niet meer vooruit. als je op de autosnelweg goed kan doorrijden (vb: 120 km/u) en dat het 100 m verder gewoon stil staat. |
een begrafenis-stoet van paar honderd meter dwars over de hoofdweg :*
|
ik word behoorlijk pissig als ik met m'n fiets op de rotonde rijd en er dan een auto ineens keihard ook op komt rijden en mij zowat omver rijdt.
En vrachtwagens die vlak naast je gaan rijden, zodat je t idee hebt je continu in de dode hoek te bevinden. En stoplichten die niet meteen op groen gaan als ik aan kom fietsen :P |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.