![]() |
Hoe eis jij aandacht op?
Ik heb tips nodig O-).
|
:o
|
In welke situatie?
Je kan: stampvoeten, schreeuwen, gillen, op de tafel slaan/tikken, gaan staan, naar voren buigen, in je handen klappen, iemand heel de tijd aankijken, hard praten, fluiten.. |
"Ik ga altijd piepen, janken of heel hard blaffen. Soms dan ga ik ook gewoon in de kleding van mijn baasjes bijten, dat vinden ze niet leuk en soms helpt dat dan.." aldus Luca..
|
Citaat:
|
Wat een aandachtstrek-topic. :{
|
oww maar dat knuffel aandacht vragen ben ik zeer goed in :P
Ik doe het het heel vaak op school bij de meiden en die schijnen het geweldig te vinden :o Nee, maar wat je het beste kunt doen is w8ten tot iemand iets zegt wat vervelend is of iets dergelijks en dan daarop reageren met "owww, heb je even wat liefde nodig?" en dan je armen openslaan naar die persoon. Werkt bij mij altijd :p |
gewoon erop los knuffelen :p knuffelen is fijn :)
|
Gewoon doen. :P
|
de eerste de beste persoon die je tegenkomt om de nek vliegen! :Y)
|
Hey trut !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een vriendin die me knuffelt wanneer ik maar wil :) En verder heb eigenlijk geen behoefte aan knuffels krijgen van andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan krijg je helemaal veel aandacht :D |
dan zal ik het wel gaan filmen met me telefoon ;) :p
wie bied zich aan om te gaan aanmoedigen..? |
Ik denk alleen niet dat thali tegen mij een eerlijk gevecht is ;)
|
Citaat:
*showt blauwe plek op knie van de ruige spelen een goede drie weken geleden* Ik kan mijn mannetje wel staan hoor 8-). |
Je vrouwtje eerder denk ik ;)
|
een knuffel kun je toch ook zien als een schreeuw om aand8 vind ik zelf of niet dan ? :7
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgenavond ben ik niet vrij, maar ik kan maandag nog of woensdag. Wanneer denk je in Gent te geraken? |
Ik kan alleen dinsdag maar :(
|
Tussen 16h en 20h of na 21h?
|
Ben om 17.30 pas thuis.
Dan nog eten, dus rond 18.00 weg rijden. Hoe lang is het van Breda naar Gent ? |
Lang volgens mij.
[edit]'t Is nog doenbaar: Van Breda Naar Gent Afstand 118 km. Reisduur 01:16 Maar 't zal wel een kort gevecht worden dan...[/edit] |
Citaat:
|
Misschien moeten we het leggen na de Italiëreis?
Dan heb je nog tijd genoeg om een ziekenwagen te bestellen die je naar huis wilt brengen. |
Ha ha, grapjas :D
|
En zo krijg ik toch maar aandacht 8-).
|
Citaat:
|
We denken op dat gebied toch al op één lijn.
Kan handig zijn voor tijdens ons gevecht ;p. |
Maar jah, je krijgt eigenlijk alleen maar aandacht van mij nu ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat moet je niet opeisen. Dat krijg je vanzelf als je interessant genoeg bent. :7
Maar probeer het maar niet op de zieligdoen manier, daar hebben de meeste mensen echt een hekel aan. Zielige mensen zijn namelijk niet zielig. :no: Een lief schattig klein onschuldig konijntje waarop dierenproeven worden uitgevoerd is pas zielig. |
Citaat:
|
je zou deze kunnen proberen:
pap, mam, voor ik verder ga, ga even zitten. jullie kunnen best gaan schrikken van wat ik nu ga zeggen... het zit namelijk zo, ik kan het maar beter gewoon zeggen, dat is beter voor ons allemaal, dus ik gooi het er nu maar gewoon uit, ik raap al mijn moed bij elkaar, oke, komt ie: pap, mam, ik ben HO peloos hongerig, hoe laat eten we? |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.