Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   pil met stemmingswisselingen ? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57905)

pokervogel 23 March 2006 18:50

pil met stemmingswisselingen ?

Mijn vriendin slikt Mivilnol ofzo?
Maar ze heeft best last van stemmingswisselingen, iemand hier een goede oplossing voor? of een opmerking, of iets? ik word soms echt gek van der!!!!!!!

gr,
vogeltje

MissDuplex 23 March 2006 19:27

misschien kan ze overstappen naar een andere pil. ik slik microgynon 30 ofzoiets en heb nergens last van..

Slikt ze al lang de pil, of begint ze er nog maar net mee? misschien is het anders na een tijdje wel weer weg. dat dr lichaam ff moet wennen aan de hormonen

pokervogel 23 March 2006 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MissDuplex
misschien kan ze overstappen naar een andere pil. ik slik microgynon 30 ofzoiets en heb nergens last van..

Slikt ze al lang de pil, of begint ze er nog maar net mee? misschien is het anders na een tijdje wel weer weg. dat dr lichaam ff moet wennen aan de hormonen

Ze slikt hem nu ongeveer 6 / 7 maanden.
Denk idd dat ik ga vragen of ze wil overstappe :-)

Forza 25 March 2006 11:18

jongen dat ligt niet aan de pil

pokervogel 26 March 2006 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza
jongen dat ligt niet aan de pil
ow? ik heb anders de blijsluiter er maar eens bijgepakt. en Oh My God.....er staat dat er stemmingswisselingen kunnen optreden.......jongen....

biffyclyro 26 March 2006 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pokervogel
ow? ik heb anders de blijsluiter er maar eens bijgepakt. en Oh My God.....er staat dat er stemmingswisselingen kunnen optreden.......jongen....
ja je kan er van alles van krijgen, maar als je iets krijgt wat toevallig in de bijsluiter staat, betekent dat nog niet dat het ook echt door de pil komt ;z

stemmingswisselingen kunnen btw ook komen door het weer, ws wordt het al een stuk minder als de zon lekker gaat schijnen en het warm wordt enzo.

PFP 9 April 2006 11:51

wat moet ik me bij een pil met stemmingswisselingen voorstellen?

MrInsane 9 April 2006 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
wat moet ik me bij een pil met stemmingswisselingen voorstellen?
Dat als je die pil slikt, dat je een humeurwisseling krijgt.
Bijvoorbeeld het ene moment ben je vet vrolijk en twee tellen daarna ben je zo chagarijnig als de pest.

K@rima! 9 April 2006 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Dat als je die pil slikt, dat je een humeurwisseling krijgt.
Bijvoorbeeld het ene moment ben je vet vrolijk en twee tellen daarna ben je zo chagarijnig als de pest.

dat bedoelt ie (denk ik ) niet :+

MrInsane 9 April 2006 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
dat bedoelt ie (denk ik ) niet :+
ow :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.