Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   Wie is er nog meer verslaafd aan lingerie kopen ?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57907)

jennifer17 24 March 2006 12:12

Wie is er nog meer verslaafd aan lingerie kopen ??

Ikke wel !
Koop teveel :-)
Is ook allemaal zoooooo mooi !

Jij ook ? welke merken zijn jou favoriet ?

bommelding 24 March 2006 16:51

Ik vindt het ook allemaal heeeel mooi, zeker om uit te doen :d

frox 24 March 2006 19:46

mn vriendin ook :? Elke keer als we langs de hunkemöller lopen hou ik dr ogen dicht... maar t helpt niet altijd :') ze heeeft echt iets van 40 strings :S en nog van die soort boxers met kant (hoe heten die? die zijn echt sexy trouwens *) )

MissDuplex 26 March 2006 21:48

Jaa ikke ook:)
heb niet echt een bepaald favo merk ofzo. maar is gewoon leuk om te kopen :yes:

Daegron 27 March 2006 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frox
mn vriendin ook :? Elke keer als we langs de hunkemöller lopen hou ik dr ogen dicht... maar t helpt niet altijd :') ze heeeft echt iets van 40 strings :S en nog van die soort boxers met kant (hoe heten die? die zijn echt sexy trouwens *) )
die hete hotpants en zijn idd erg sexy :P
mijn vriendin heeft ook aardig wat lingerie maar ze is niet egt koop verslaafd :P ze wil dat ik binnekort een setje voor dur koop

biffyclyro 27 March 2006 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daegron
die hete hotpants en zijn idd erg sexy :P
mijn vriendin heeft ook aardig wat lingerie maar ze is niet egt koop verslaafd :P ze wil dat ik binnekort een setje voor dur koop

ja en dan is het te groot en dan zegt ze 'vind je me dik ofzo?'

Daegron 27 March 2006 20:03

jah idd, maar gelukkig heeft ze wel al de maat gezegd dus ik heb het waarschijnlijk wel goed... maar ik bewaar wel de bon voor de zekerheid :yes: :P

ImaginaryDreams 28 March 2006 14:53

Een onderbroek is een onderbroek. Ik koop ze alleen als ik er nodig heb en lingerie is onzin.

kreej-z 29 March 2006 14:36

ik vind het inderdaad erg leuk om lingerie te kopen! :) Maar ik ga altijd eerst voor de schoenen :p

Jamiel 1 April 2006 17:46

Ik ben erg snoopyondergoed-gevoelig :$
totally not sexy, maar wel schattig :p

Jamiel 1 April 2006 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daegron
ze wil dat ik binnekort een setje voor dur koop
Daar kan ik dus echt niet bijkomen he, meiden die aan hun vriend vragen of ze dit en dat willen kopen voor hun.
Doen alsof dat logisch is.
Dan voelt het echt als misbruik van het geld van je vriend lijkt mij, maar goed...

Daegron 3 April 2006 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Daar kan ik dus echt niet bijkomen he, meiden die aan hun vriend vragen of ze dit en dat willen kopen voor hun.
Doen alsof dat logisch is.
Dan voelt het echt als misbruik van het geld van je vriend lijkt mij, maar goed...

daarom koop ik verlopig ook niks voor dur...
vind veel leuker om lingerie ofzo voor dur te kopen als ze het niet verwacht

L_angeldc 3 April 2006 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
Maar ik ga altijd voor de schoenen :p

K@rima! 5 April 2006 20:37

Ik vind het geweldig om een nieuw setje te halen :9. Maar het moet wel een mooi, sexy setje zijn van goeie kwaliteit. En dat kost helaas nog wel wat. Dus echt verslaafd aan lingerie kopen ben k gelukkig niet. Zou niet goed zijn voor mijn portomonnee.

Black-Phoenix 7 April 2006 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik vind het geweldig om een nieuw setje te halen :9. Maar het moet wel een mooi, sexy setje zijn van goeie kwaliteit. En dat kost helaas nog wel wat. Dus echt verslaafd aan lingerie kopen ben k gelukkig niet. Zou niet goed zijn voor mijn portomonnee.
je hebt hoge eise voor je lingerie :d zo moet dat sé ! ;)

3rd boetah 7 April 2006 21:22

ik niet. Ik loop in shorts van de meest uiteenlopende merken. :7

SaskiaS 9 April 2006 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ImaginaryDreams
Een onderbroek is een onderbroek. Ik koop ze alleen als ik er nodig heb en lingerie is onzin.
Dat ben ik nu helemaal met je eens. Ik hoef ze alleen maar onder spijkerbroeken of andere donkere broeken te dragen. Ik koop onderbroeken ook alleen als ik ze nodig heb en dan ga ik gewoon naar Zeeman of de markt en koop mij een aantal gewone witte onderbroeken bij.

Indian_Rose_087 1 May 2006 18:51

Ja ik ben erg verslaafd aan lingerie kopen :yes:
vriendinnen, meiden uit de klas & collega's verklaren mij voor gek! Ik heb mijn lingerie op soort & op kleur in een speciale apparte grote kast hangen *) Ik koop altijd bij een bh 2 bijpassende strings + 1 boxertje/hotpants
Lingerie is voor mij super belangrijk & geef er erg veel geld aan uit dit omdat ik niet veel keuze heb als veel meiden die een cup tot c of d hebben... zit je helaas hierboven dan heb je helaas ook minder keus & wordt het veel duurder.. gelukkig heb ik wel maat S dus kan ik in de bijpassende broekjes wel altijd slagen.
En het leukste is dan dat je vriend zeg... wat heb je mooie lingerie aan :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.