![]() |
Wie is er nog meer verslaafd aan lingerie kopen ??
Ikke wel !
Koop teveel :-) Is ook allemaal zoooooo mooi ! Jij ook ? welke merken zijn jou favoriet ? |
Ik vindt het ook allemaal heeeel mooi, zeker om uit te doen :d
|
mn vriendin ook :? Elke keer als we langs de hunkemöller lopen hou ik dr ogen dicht... maar t helpt niet altijd :') ze heeeft echt iets van 40 strings :S en nog van die soort boxers met kant (hoe heten die? die zijn echt sexy trouwens *) )
|
Jaa ikke ook:)
heb niet echt een bepaald favo merk ofzo. maar is gewoon leuk om te kopen :yes: |
Citaat:
mijn vriendin heeft ook aardig wat lingerie maar ze is niet egt koop verslaafd :P ze wil dat ik binnekort een setje voor dur koop |
Citaat:
|
jah idd, maar gelukkig heeft ze wel al de maat gezegd dus ik heb het waarschijnlijk wel goed... maar ik bewaar wel de bon voor de zekerheid :yes: :P
|
Een onderbroek is een onderbroek. Ik koop ze alleen als ik er nodig heb en lingerie is onzin.
|
ik vind het inderdaad erg leuk om lingerie te kopen! :) Maar ik ga altijd eerst voor de schoenen :p
|
Ik ben erg snoopyondergoed-gevoelig :$
totally not sexy, maar wel schattig :p |
Citaat:
Doen alsof dat logisch is. Dan voelt het echt als misbruik van het geld van je vriend lijkt mij, maar goed... |
Citaat:
vind veel leuker om lingerie ofzo voor dur te kopen als ze het niet verwacht |
Citaat:
|
Ik vind het geweldig om een nieuw setje te halen :9. Maar het moet wel een mooi, sexy setje zijn van goeie kwaliteit. En dat kost helaas nog wel wat. Dus echt verslaafd aan lingerie kopen ben k gelukkig niet. Zou niet goed zijn voor mijn portomonnee.
|
Citaat:
|
ik niet. Ik loop in shorts van de meest uiteenlopende merken. :7
|
Citaat:
|
Ja ik ben erg verslaafd aan lingerie kopen :yes:
vriendinnen, meiden uit de klas & collega's verklaren mij voor gek! Ik heb mijn lingerie op soort & op kleur in een speciale apparte grote kast hangen *) Ik koop altijd bij een bh 2 bijpassende strings + 1 boxertje/hotpants Lingerie is voor mij super belangrijk & geef er erg veel geld aan uit dit omdat ik niet veel keuze heb als veel meiden die een cup tot c of d hebben... zit je helaas hierboven dan heb je helaas ook minder keus & wordt het veel duurder.. gelukkig heb ik wel maat S dus kan ik in de bijpassende broekjes wel altijd slagen. En het leukste is dan dat je vriend zeg... wat heb je mooie lingerie aan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.