![]() |
Negerzoenen
Moeten nu ook de pakken blanke vla uit de schappen?
Ik vind het onzin dat negerzoenen een andere naam moeten krijgen... wat jullie? |
1 Bijlage(en)
ok, negerzoen mag niet meer...
hebben jullie leuke nieuwe namen? |
En wat te denken van witte chocola! 'T is je reinste discriminatie!
|
het is stigmatiserend het impliceert namelijk dat alle negers chocolade bruin zijn terwijl er ook zwartbruine negers zijn
|
Wat als je te maken hebt met de pure variant?
|
zorgt sla ook voor huiselijk geweld?8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
racisten een beetje lachen over de zwarteholocaust
|
het is maar waar je je druk om maakt
die dingen zijn niet eens lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
beetje onzin...:yes:
|
Morgen bij de Edah maar eens vragen of ze ook negerzoenen hebben. Ik weiger het die dingen anders te noemen. Wat een onzin..
|
Citaat:
|
chocozoenen vind ik nog niet eens gek klinken. Zo noemt meneer de concurrent ze ten minste.. wat zijn ze Dickmanns
|
Bij ons was t schapkaartje van de negerzoenen gejat..
't moet natuurlijk niet gekker worden :') |
Ik vind jodenkoeken erger :{
|
Citaat:
edit; Oh, naja toch wel omdat het een recept is van een Joodse bakker. Maarja, dan zou je de bijbelwinkel ook als beledigend kunnen gaan beschouwen. :z weer een edit; en ja, ik had het toch eigenlijk goed. Ik had het al eens eerder gelezen op de verpakking van zo'n bus. En net kwam ik het ook tegen op internet. Het recept van de jodekoek is van een banketbakkersfamilie uit Enkhuizen die van hun achternaam "de Joode" heette. :z zo klaar |
ik vond chocopoef wel een goeie :p
|
gewoon legerzoenen noemen ofzo :O slaat nergens op, maar je maakt wel (welliswaar een ietwat vage) punt
|
alles is tegenwoordig rasistisch.. :z
Als je al ruzie hebt met iemand die een donkere huidskleur hebt over iets algemeens vinden ze je al een racist. Te triest.. Ik noem 't trouwens nog steeds negerzoenen. |
ik snap ook niet zo waarom er nu opeens zoveel heisa om is
|
Citaat:
Misschien een keertje ruzie maken met mensen die ouder zijn als 15? Anyway, ik vind het gebeuren rondom die niggerzoenen maar om te janken. Het erge is nu dat je allemaal reacties krijgt van: blanke vla moet nu ook weg? en joden koeken ook??? meer!??? Ik bedoel kom op man :z Neem een voorbeeld aan The6thgate en verzin iets leuks :+ |
uiteindelijke uitkomst van de discussie is toch dat je die dingen gewoon negerzoenen mag blijven noemen??
|
Citaat:
|
Citaat:
En ruzie met iemand die ouder is dan 15, het was pvd een vrouw van in de 30 :p |
Citaat:
"Nog nooit een shurinaamshe schef gesien ofso? Sjesus!!" |
Effe een update:
Citaat:
|
waarom heet het nu eigenlijk Buys zoenen? moet ik meteen aan een voetballer denken 8)
negerzoenen (de echte dan) waren toch van Dickman ofzo? worden dat dan Dickmanzoenen? |
Citaat:
|
Ik las in de Metro bij de ingezonden brieven: ''Dan zouden Jodenkoeken ook afgeschaft moeten worden.'' Maar Jodenkoeken bestaan niet eens, het zijn Jodekoeken. Ik snap niet dat ze daar in de Metro nog dagen over door kunnen gaan.
|
maar die ingezonden brieven in de metro zijn vaak te stom voor woorden
|
Citaat:
|
In de Metro maken mensen zich druk over dat andere mensen staand de roltrap nemen. :+
|
Citaat:
|
|
_0_ ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet dingen gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn he :+
moest opeens aan een stuk van Guido Weijers denken |
Waarom in de winkel voedselwaren kopen als je ook zelf groente kan verbouwen en een koe kan slachten?
|
cola komt niet uit de grond ;)
|
Citaat:
Voor water moet je al een bron in je tuin hebben liggen voor je niet uitdroogt ;). |
Citaat:
|
wat een gezeik
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.