![]() |
zwanger of bluf?
Het is 4 weken uit met mijn vriendin en ze doet lastig omdat ik het niet wil goedmaken, nu stuurt ze dat ze zwanger is, we hebben slechts 3 keer zonder condoom gevreëen en dan nog ben ik nooit inhaar klaargekomen én ze neemt de pil, is het mogelijk dat ze echt zwanger is of niet? Ik wordt er stillaan zot van en weet niet goed wat te doen..
|
Het kan wel mogelijk zijn, maar de kans is errug klein... Misschien doet ze het om aandacht te trekken van je, maar misschien is het ook wel echt zo. Doe samen een zwangerschapstest, dan weet je t zeker...
|
Kheb haar zonet voorgesteld die test te doen maar ze wil het niet, en als ik vraag wat de dokter gedaan heeft om het zeker te weten wil ze het niet zeggen.
|
Nou dan denk ik dat ze bluft...
Mocht je het nog steeds niet vertrouwen, laat het een maandje of wat sudderen, kijk of ze een dikke buik heeft, en geef dr dan een stevige stomp of schop in de buik... Heb je ook nergens meer last van:z |
Ik vrees dat ze niet bluft nu, maar blijf het raar vinden aangezien ze de pil neemt, we het maar 3 keer zonder condoom hebben gedaan en ik nooit in haar ben klaargekomen.
|
dan is het toch niet moeilijk om bij een drogist zo'n test te halen? :?
En als ze zwanger is,, wie zegt dat ze dat van jou is? |
dit zou ik toch serius nemen. ook al was het maar om zeker te zijn. een rare oplossing kan zijn om te laten blijken dat je het weer goed wil maken en je verantwoordelijk heid voor het kind wil opnemen. geloof me je komt er snel genoeg achter of het bluf is of niet.
mvg kurobu good luck er mee. |
Ik zou geen contact meer met der zoeken, dit wijf is kennelijk hardstikke gestoord.
Veel succes ermee |
Citaat:
|:( , heb echo gezien dus ja... |
Gefeliciteerd man :)
|
Ik heb ook nog wel een echo liggen hier. Ben ik nou ook zwanger?
|
Citaat:
@ pakspul: thanks mate, over 8 maand :7 ;) |
en je bent nog serieus blij ook dat ze zwanger ?!?!?! :?
Dat wijf is niet hardstikke gek zeg je net zelf, en ze krijgt ook nog eens je kind. Kijk dan kan dat kind niet veel beter worden lijkt mij :x |
hardstikke gestoord was sarcastisch bedoeld net als wat ik zei tegen pakspul van het te houden. Beste optie is abortus in dit geval, ben ook niet gek eh.
|
het lijkt wel gtst
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.