Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   afspreken met ander? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58011)

pokervogel 3 April 2006 22:52

afspreken met ander?

Ik heb al een lange tijd een vriendin. maar de laatste tijd is het even iets stroef.
nu heeft ze met een andere jongen afgesproken om kennis te maken zegt ze?
Wat nu? moet ik haar gewoon vertrouwen of moet ik er iets achter zoeken?
HELP!

bartje518 3 April 2006 22:58

Lijkt me niet echt normaal in ieder geval :{ Goed gesprek lijkt me op zich wel wenselijk..

MissDuplex 4 April 2006 10:20

vraag aan dr waarom ze nu wel behoefte heeft om met andere jongens af te spreken (als ze dat voorheen niet deed)...

AMF 4 April 2006 16:46

Tsja vraag aan haar waarom ze met hem afspreekt, als het echt oprecht om vriendschappelijke redenen is hoef je er niets achter te zoeken, en ik denk dat je dat zo kunt horen aan haar antwoord :)

Forza 5 April 2006 08:46

vrouwen.... Zogouw het ff minder gaat zoeken ze gelijk bij een ander liefde en dat noemen ze dan vrienden zijn. Het rare hoe meer je laat blijken dat het je niets doet hoe meer kans je hebt dat ze niet vreemd gaat

Alpha 5 April 2006 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza
vrouwen.... Zogouw het ff minder gaat zoeken ze gelijk bij een ander liefde en dat noemen ze dan vrienden zijn. Het rare hoe meer je laat blijken dat het je niets doet hoe meer kans je hebt dat ze niet vreemd gaat
want anders raakt ze je er niet mee :p

bruggi 5 April 2006 16:38

Wat een rare reacties allemaal (behalve die van AMF).
Ik spreek heel erg vaak met andere jongens af terwijl ik een vriend heb. Meestal zijn dat wel vrienden die ik al langer ken dan mijn vriend zelf (jaren), maar soms ook wel nieuwe mensen die ik leer kennen.
En ik zou het een heel groot probleem vinden als mijn vriend daar over zou vallen.

Maargoed, ik kan niet oordelen over jouw vriendin, dus praten met haar lijkt me wel voor de hand liggend :).

biffyclyro 5 April 2006 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruggi
Wat een rare reacties allemaal (behalve die van AMF).
Ik spreek heel erg vaak met andere jongens af terwijl ik een vriend heb. Meestal zijn dat wel vrienden die ik al langer ken dan mijn vriend zelf (jaren), maar soms ook wel nieuwe mensen die ik leer kennen.
En ik zou het een heel groot probleem vinden als mijn vriend daar over zou vallen.

Maargoed, ik kan niet oordelen over jouw vriendin, dus praten met haar lijkt me wel voor de hand liggend :).

ben ik het helemaal mee eens!

ik heb ook veel mannelijke vrienden, en mijn vriend vindt dat alleen maar leuk, en hij vindt het ook altijd leuk om ze te ontmoeten!
&hij had er vorig jaar bijv. ook geen problemen mee dat ik met martijn naar zo'n festival ging 4 dagen. dat moet toch ook gewoon kunnen??

Suepahfly 5 April 2006 19:37

het kan soms gewoon lastig zijn,als ze over die persoon blijven praten

"X zei dat"
"X deed iets zeer geestig"
"X vind dat ook"

dan wordt het verdacht...(en het is uit ervaring dat ik nu spreek...jammer genoeg8| )

frox 5 April 2006 21:02

Mijn vriendin vond het ook niet zo leuk dat ik een 'date' had. Ze vond het zelf zo erg dat ze moest huilen en ik snapte er niks van maar dat ligt bij iedereen anders.

En 4 dagen met een ander naar een festival gaan, zou ik die ander toch wel eens willen zien :o ...
In dat geval ben ik toch wel een beetje jaloers...

MrInsane 6 April 2006 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
ik zou dr iets achter zoeken....
anders ik wel

Sndr 23 April 2006 08:17

Ik zou er niets achter zoeken.. Heb zelf ook een vriendin en spreek ook wel eens met andere meisjes af.. Mijn vriendin heeft er niks op tegen omdat ze weet dat ze me kan vertrouwen.. Ga maar na of jij je eigen vriendin kunt vertrouwen en baseer daarop je besluit :)

~Sndr

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.