![]() |
Leuke test; hoe beschaafd ben jij?
Doe deze test en kijk hoe beschaafd je bent 8)
Ik trap af Conclusie: Werk aan de winkel...(30 - 49) Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel. Maar als je de vragen ook ziet :D Moeten ze maar niet praten tijdens een film die ik nog niet gezien heb, en een moeder moet haar peuter maar geen klap verkopen :7 |
U staat in de rij bij Albert Heijn en een vrouw voor u gaat nog even een paar spullen pakken. Dit duurt zo lang dat u voorbijschuift om de boodschappen alvast op de band te leggen. Dan komt ze terug en wil haar oude plaats terug. Wat antwoordt u?
a) over mijn lijk :Y) U heeft 40 punten gescoord! Conclusie: Werk aan de winkel...(30 - 49) Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel. |
U heeft 53 punten gescoord!
Conclusie: Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. tsss, ik ben echt wel beschaafd en ik ga ook geen onnodige confrontaties aan8) |
Citaat:
|
Feilloos! (80 - 100)
Dat willen we meer zien. Zelfbewuste burgers, die doorgaans feilloos goed en fout onderscheiden en daarnaar handelen, mensen die hun sociale plichten zonder morren vervullen, royaal zijn, en die niet bevreesd zijn medeburgers op hun onbeschaafde gedrag te wijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had niet anders verwacht, Erik. :yes: Eindelijk het bewijs dat jij een veel netter burger bent dan ik!
|
Ben ik toch benieuwd wat jij hebt geantwoord op die vraag van die peuter die door zijn moeder geslagen werd. Jij lijkt me zo'n verrader die de politie gebeld heeft :yes:
|
U heeft 76 punten gescoord!
Conclusie: Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. |
Citaat:
verder is dat mijn zaak niet |
jahoor. nu heb ik echt zo netjes mogelijk proberen te antwoorden, kom ik nog uit op 74 punten :{
|
ik begrijp niet hoe je 30 punten kan halen, tenzij je overal er meteen op gaat slaan
|
Bij die film heb ik geantwoord dat ik zuchtend ergens anders zou gaan zitten. Zou ik in het echt ook doen. En bij die kassa-mevrouw heb gezegd 'over mijn lijk'. Bij die moeder die haar kind slaat trek ik idd mijn bek open, en ik ben al lang blij als het bestek bij iemand anders ook scheef ligt :7
|
bij het bestek had ik: als het eten maar lekker is
|
U heeft 35 punten gescoord!
Conclusie: Werk aan de winkel...(30 - 49) Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel. |
Zoals verwacht, Elvenkoter :7
|
amsterdam amstel heb wel een openbaar toilet. :?
|
40 punten
Werk aan de winkel...(30 - 49) Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel. |
een hummer en loslopende hond boeien me niks. integendeel, vind ik juist mooi. maar ik moet het van die test onzettend erg vinden. :{
|
U heeft 61 punten gescoord!
Conclusie: Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. en die meter vliegt op vragen achteruit waarop ik eigenlijk een zeer sociaal ontwoord (die er niet was) op zou geven. :z |
U heeft 79 punten gescoord!
Conclusie: Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. |
U heeft 81 punten gescoord!
Conclusie: Feilloos! (80 - 100) Dat willen we meer zien. Zelfbewuste burgers, die doorgaans feilloos goed en fout onderscheiden en daarnaar handelen, mensen die hun sociale plichten zonder morren vervullen, royaal zijn, en die niet bevreesd zijn medeburgers op hun onbeschaafde gedrag te wijzen. Haha, net! O-) |
ook 50-79
ik mag niet eens een daklozenkrant kopen :notgood: |
Re: Leuke test; hoe beschaafd ben jij?
Citaat:
|
U heeft 67 punten gescoord!
Redelijk, kan beter...(50 - 79)
U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. Echt, ik had minder verwacht...O-) |
59 punten.
Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. Ik heb genoeg zelfbeheersing!:[ :z |
U heeft 47 punten gescoord!
Conclusie: Werk aan de winkel...(30 - 49) Beschaving zit er bij u niet bepaald ingebakken. U bent erg formalistisch ingesteld, weinig sociaal en iets te tuk op (illegale) buitenkansjes. Werk aan de winkel. naja das toch bijna 50 |
Ja, en 50 is bijna 60. 60 is bijna 70 en 70 is bijna 80. Bijna feilloos dus
|
Conclusie:
Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. hmm ik ben eigenlijk best beleefd dacht ik :+ |
Citaat:
|
U heeft 66 punten gescoord!
U heeft 69 punten gescoord!
U heeft 63 punten gescoord!
U heeft 67 punten gescoord!
U heeft 17 punten gescoord!
Conclusie: Hork (0 - 29) U bent hartstikke asociaal, maar in confrontaties soms ook een vreselijk watje. Eerlijk gezegd lijkt u ons een hopeloos geval. :') |
U heeft 52 punten gescoord!
Conclusie: Redelijk, kan beter...(50 - 79) U bent redelijk beschaafd. Wel zit u nog iets te veel op uw geld en tijd, en wilt u nog wel eens onnodig de confrontatie aangaan. Ietsje meer zelfbeheersing graag. zo ik ben toch best netjes :) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.