Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   roken (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=58091)

meisjj12 12 April 2006 10:32

roken

ik probeerde paar maanden geleden eens te roken om te kijken hoe da ist
maa het doet mij helemaal nix,,
en idereen heeft het over je longen roken
maar hoe moet dat dan|:( :?

Sander 12 April 2006 11:49

Gewoon lekker diep inademen. :wave:

Sander 12 April 2006 11:52

En vooral niet vergeten daarna weer uit te ademen :z

Melisss 12 April 2006 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
En vooral niet vergeten daarna weer uit te ademen :z
huh moet dat?

Pakspul 12 April 2006 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Melisss
huh moet dat?
Neus dicht knijpen en je mond ook dicht houden en dan de rook via je oren naar buiten persen.

Anders krijg je kanker en dat wil je ook niet hebben :')

Alpha 12 April 2006 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Neus dicht knijpen en je mond ook dicht houden en dan de rook via je oren naar buiten persen.

Anders krijg je kanker en dat wil je ook niet hebben :')

oh damn he ... dat doen al die mensen dus fout ...

Doperwt 16 April 2006 11:39

je moet niet roken is slecht voor je en kost heel veel geld, dat je beter kan gebruiken. ;) ik kan het weten

biffyclyro 16 April 2006 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
je moet niet roken is slecht voor je en kost heel veel geld, dat je beter kan gebruiken. ;) ik kan het weten
mee eens, gewoon niet aan beginnen.
ik weet niet eens meer waarom ik ooit begonnen ben :{ (nou stoer doen ws maar dat spoort gewoon niet.)

Foetsy 17 April 2006 12:21

roken is voor de geestelijk zwakken

Malova 18 April 2006 23:14

is dat een compliment?

Sander 19 April 2006 07:31

Voor jou wel hoor :*

AriesNL 19 April 2006 13:30

Roken is *BAH*

:notgood:

MissDuplex 19 April 2006 14:29

Gewoon niet aan beginnen... Is alleen maar slecht voor je en kost handen vol geld..

Daan_16 28 April 2006 15:58

ach skijt peukkie op zijn tijd is nooit weg en wat dan nog je leeft maar een keer en ik bedoel der is nog zat tijd om der vanaf te blijven

Chrizlybeer 28 April 2006 16:01

Citaat:

Origineel gepost door Daan_16
ach skijt peukkie op zijn tijd is nooit weg en wat dan nog je leeft maar een keer en ik bedoel der is nog zat tijd om der vanaf te blijven

:')

Foetsy 28 April 2006 20:31

Voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Nu weet ik niet veel van de voordelen omdat ik nooit verslaafde ben geweest, maar volgens mij vervagen die voordelen wel hoe langer je rookt. Je rookt dan meer meer omdat het een genotsmiddel is maar omdat je verslaafd bent.

NdW 30 April 2006 09:01

Citaat:

Origineel gepost door Daan_16

kijk aan zijn reactie kun je wel zien wat roken met je doet:) niet bepaald een snuggere reactie als je het aan mij vraagt

biffyclyro 30 April 2006 15:19

nee jouw reactie slaat ergens op (:

Headliner 2 May 2006 19:13

Citaat:

Origineel gepost door Foetsy
roken is voor de geestelijk zwakken

:{

jojo 12 24 May 2006 16:54

Waarom zou je roken?
Is het "cool" omdat iedereen rookt?

Je moet er gewoon vanaf blijven, je weet dat je kanker kunt krijgen, dat je meer kans hebt op hartaanvallen en je conditie enorm acheruitgaat.

Roken kan ook een geremde groei veroorzaken en ook je longen worden verpest ( nee, gewoon lekker diep inhaleren)

Pakspul 24 May 2006 18:00

Citaat:

Origineel gepost door jojo 12
Waarom zou je roken?
Is het "cool" omdat iedereen rookt?

om je het misschien lekker kan vinden?

Citaat:

Origineel gepost door jojo 12
Je moet er gewoon vanaf blijven, je weet dat je kanker kunt krijgen, dat je meer kans hebt op hartaanvallen en je conditie enorm acheruitgaat.

Roken kan ook een geremde groei veroorzaken en ook je longen worden verpest ( nee, gewoon lekker diep inhaleren)

Als je op je luie reet zit gaat je conditie ook achteruit :{ en kanker... over 10 jaar heeft iedereen het dus boeie :{

PFP 24 May 2006 18:38

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul
om je het misschien lekker kan vinden?

Als je op je luie reet zit gaat je conditie ook achteruit :{ en kanker... over 10 jaar heeft iedereen het dus boeie :{

de meeste mensen beginnen niet omdat ze het lekker lijkt, maar omdat hun vrienden het doen.

Impressions 24 May 2006 18:49

Ik had geen vrienden toen ik begon met roken, daarna kwam iedereen peuken schooien bij mij en toen kreeg ik vrienden. Nu geef ik ze niks meer en zie ik ze nooit meer :'( :z

Oh, voor het geval mensen niet tussen de regels door kunnen lezen, hiermee bedoel ik dat je het niet moet doen om populair te worden.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.