![]() |
Wat ga jij doen met Pasen?
Is het bij jullie een echt feest of zie je het als een extra zondag?
|
Vrienden van me hebben een groot Grieks Paasfeest. Met een lam aan het spit. Griekse salades, Griekse wijn etc.
En dat is op eerste paasdag, dus dan ga ik 2e Paasdag uitslapen :p |
1e paasdag
's ochtends naar mijn opa en oma, mijn nichtjes komen dan eieren zoeken. 's middags naar NAC - PSV , nac moet winnen om nacompetitie te ontlopen. :( en 's avonds gaan we met het hele gezin + aanhang gourmetten. 2e paasdag zal wel uitslapen zijn , en 's avonds eten bij mijn schoonouders |
niks, vier geen pasen. gewoon uitslapen na zaterdagavond, en eind vd middag richting vriendin om daar nog ff lekker 1.5 dag door te brengen
|
Paaseieren zoeken met hele familie + aanhang bij ons thuis.
En daarna eten |
Uhh niks bijzonders. Voor mij zijn het gewoon extra dagen weekend.
Gewoon op stap en Zondag met een hele groep vrienden naar Beverwijk |
wij moeten dan altijd gaan eten bij oma en oma, samen met oom en tante en neefjes.
altijd leuk :| :rolleyes: |
nah ik heb niks met pasen en ik ben sowieso vrijdag en maandag vrij.
maar er komt wel familie zondag, en verder is het gewoon lekker weekend. |
zondag paasbrunch, 's avonds een paasfeest (biergooifeest naar het schijnt :o)
maandag lekker thuis lekker eten denk ik :p en misschien 's avonds nog uit. |
Op zondag. We eten 's ochtends dan wat sjieker, en 's avonds zitten we met het hele gezin + aanhang (12en :o) aan een diner bij ons thuis, waarna we dan nog ff spelletje doen ofzo.
Maandag. Geen id, misschien wat effe de duinen in of strand op. Of kijken of er wat in de buurt te doen is. :z |
Waarschijnlijk gaan we zondag wel lekker brunchen hier thuis, maar dat is elke zondag :z Verder niet veel, lekker uitrusten.
|
Niks bijzonders, is voor mij ook idd gewoon een dag vrij. ;x
|
ik ga misschien lekker uitwaaien op t strand of naar de zwarte markt, en dan 's avonds lekker gourmetten, dit alles bij t vriendinnetje. maandag lekker uitslapen ofzo/van een paasontbijtje genieten en dan maar eens richting mijn ouders.
|
Wij gaan morgen naar de namis en erna gaan eten met een oudtante. Niets speciaal dus.
En op paasmaandag leren leren leren en 's avonds werkgroepvergadering van 't speelplein. |
Ik ga waarschijnlijk werken (215%) maandag, en morgen is het voor mij een doodgewone zondag.
|
Ik ben gisteren naar Paaspop geweest! :) Leuk om een keer mee te maken! :yes: Heb daar vannacht ook in zo'n tentje geslapen, wat een ramp zeg :p En had alleen een vrijkaartje voor zaterdag. dus ben vanaf vanmiddag gewoon weer thuis. Even naar mijn oma geweest, want dat hoort zo en misschien vanavond gourmetten. Maar verder is pasen voor mij niet iets speciaals..
|
Citaat:
Ik wist niet dat je daarheen ging?! :o Wat heb je allemaal gezien, wat vond je ervan en hoe kom jij aan een vrijkaartje? ;) Voor mij is Pasen gewoon extra vakantie. We hadden gisteren een soort paasontbijtje met het gezin, verder niets boeiends gedaan en vandaag ook niets op de planning staan. Behalve achterstallig huiswerk :{ |
Citaat:
Heb niet veel gezien wat ik ken, want ik ben niet zo thuis in de maffe bandjes :p Maargoed: Racoon, Gem, De jeugd van tegenwoordig, Relax, Vive la Fete, Peter Pan Speedrock, No use for a Name, Intwine, Fifty foot Combo, Jay Samuel, Jamy Anderson Dat is wat ik gezien heb, sommige leuker dan andere ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:00. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.