![]() |
heeft jullie school
ook een 3de paasdag toegevoegd op et rooster? :7
|
Neee :'(
|
ja, maar die valt bij ons een week later
|
Dit staat in het verkeerde topic. :no:
>> verplaatsen naar 'Het grote opscheptopic'? |
ja, alleen 3 dagen later :z
|
Citaat:
|
5e paasdag :o
Eh, dag waar we eigenlijk een sponser nordicwalking loop gaan doen maar daar doe ik niet aan sinds ik om dezelfde tijd moet werken :{ |
nee, maar ik was wel donderdag en vrijdag vrij.. :)
|
was wel vrijdag vrij
|
Nee, maar had nu ook vrijdag vrij.. :) Had 'ijsvrij' :s :p
|
nop..
|
nee maar ben vanaf nu wel 3 weken vrij ;p
Leuke toetsweken als je maar 1 toets hebt 8-) |
nee maar had vrijdag vrij en verkort rooster vorige week en deze week ofzo :p
|
Nope.. had wel donderdag & vrijdag vrij + de maandag natuurlijk.. en morgen weer vrij :+
|
nee, maar ik wel :o vandaag lekker een dagje vrij genomen
|
Ik ga morgen naar Nijmegen met het schoolteam.. is ook soort van vrij :p
|
tis alweer bijna weekend :9
|
vrijdag mocht iedereen thuis blijven, we hadden nog een vrije dag tegoed
|
is goede vrijdag niet een standaard vrije dag?
Mijn OV was ook niet geldig die dag namelijk.. |
niet op alle scholen.. Alleen op christelijke scholen :)
|
Ok, dan is dat dus het enige voordeel van het feit dat ik op een christelijke school zit :7
|
Ik zit niet op een christelijke school, maar heb dan wel vrij :p We hebben dan altijd 'ijsvrij' in de winter hebbe we dat dan niet.. maar wel op goede vrijdag :d
|
Citaat:
|
Bij mij heb ik het ene jaar wel vrij op goede vrijdag, andere jaar weer niet, wel op de zelfde school.. vaaag :z
|
En dan word je geschorst voor het schoolteam.. iig vrij dagje want ik weiger nu gewoon naar school te gaan :z
|
Ik kan me nog zo goed herinneren dat we naar Parijs moesten met de hele klas. Alleen was de reis zelf langer dan de tijd die we daar zouden zijn.
Ik had er helemaal geen zin in :( Maar jah, onze school was ook niet gek natuurlijk, dus het was voor iedereen verplicht om mee te gaan. (anders bleef iedereen gewoon thuis) Maar jah, je moest er wel voor betalen, anders mocht je niet mee :P (lekker snugger van school, natuurlijk betaal ik niet om de hele dag misselijk in de bus te moeten zitten. Werd altijd hartstikke snel wagen ziek.) |
ja ik had em alleen gister:d en het beviel me prima!:thumbsup:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.