![]() |
Raad de sig
om de nieuwe versie van het forum mooi in te luiden maar een spelletje, door mij verzonnen uiteraard *) in navolging van 'raad de avatar' en de ll.com quiz nu: Raad de Sig. ik geef een stukje tekst die een lid ooit (of nog steeds) als signature heeft (gebruikt) en jullie geven dan maar de naam van dat lid.
het heet niet voor niets raad de sig, dus ga niet eindeloos opzoeken want dat vind je nooit terug, maar raad gewoon lekker :+ het mag wel natuurlijk 8) oja, ik ga natuurlijk de scores bijhouden. - skaap <3 - Everything that has a beginning has an end. |
Anoesjuh?
|
he kut, verkeerde gegokt:
http://forum.leerlingen.com/vbb/member.php?u=16760 |
nouja, je bent wel warm. denk nog ff erover na
|
Darkangel
|
Raspberry?
|
Citaat:
Stand Elvenkindje 1 - That which Does Not Kill Me Postpones the Inevitable. |
Hulde
Ancalagon? |
|
Citaat:
Stand Kampie 1 Elvenkind 1 en een moeilijke (denk ik :')) geneet van 't leave zo lang este kinds. de leafs toch mer íns! ~~~~Wings forever~~~~ |
Dupke? ( :') )
|
Citaat:
Stand Elvenkind 2 Kampie 1 Pepperfans.nl - Dè Nederlandstalige RHCP-website... |
Bazzemans
|
Citaat:
Stand Elvenkind 2 Niemand 1 Kampie 1 __________________ ~~!!Shin Chan Rulez!!~~ =D Hij's lieff!! =) +-Flower Power-+ =P |
die kon mijn kleine neefje nog raden...
|
he kut, die weet ik niet meer
|
Die van Dupke had ik ook zo geraden :D
|
Jamiel? (echt een vette gok)
|
|
is wat anders dan Joy
|
Citaat:
|
Citaat:
Elvenkind 2 Kampie 2 Niemand 1 Volgende: Nee, dit is geen koelkast (spelfout :')) __________________ Leuk, als je voor Remco, AntiKezman een kaartje koopt, betaald ie niet :wave: |
ik twijfel.. tussen Hugo Boss en Theo Tank
|
Citaat:
|
mooi, kan ik wat anders verzinnen
|
Citaat:
Kansloos betaalde pas een maand later ofzo :no: |
Bartje518 of Gregorvandijk
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.