![]() |
Kan iemand mij even uitleggen
Waarom ze bij mac Donalds altijd zeggen hoe duur het is, en meteen weglopen terwijl je met je geld in je hand klaar staat?:[
|
niet iedereen is zo snel als jij :*
|
Citaat:
|
dan kun je vast je geld bij elkaar zoeken :o
weet je hoe lang sommige mensen erover kunnen doen om hun geld (gepast) te pakken... in die tijd kun je 100 andere dingen doen vooral met die mensen die nog op elk muntje moeten kijken hoeveel dat nou is |
Citaat:
|
macdonalds :')
|
moe je aan saduf vrage
|
Dan was het bij Domino's nog altijd leuker.
- Doe helm af - Doe petje op - Neem bestelling mee en zorg dat die niet valt ( :') ) - Bel aan - Zeg 'Goedenavond, ik ben *insert naam* van Domino's Pizza *insert filiaal*. Hier is uw bestelling, bezorgd in *kijk op horloge* x minuten. Er zit een *noem bestelling* in. - Zeg hoeveel het kost - Reken af en wens ze smakelijk eten |
Bij mij is het meer... neem de bestelling op, zorg dat ze betalen en hun eten krijgen en vooral lief blijven kijken :+
|
Bij mij is het, neem bestelling op, bedenk of ik de naam en klantnummer nog weet, meestal vergeten, vraag die, schenk bestelling in en geef die :rolleyes:
|
Citaat:
laatst nog een SOC gehad en moest ze alle 6 weer opnoemen :p |
Citaat:
|
ik kom wel eens mensen tegen in de Burger King ( zaterdag al weer 2 jaar geleden otje! )
En ik kreeg pas 5 euro te weinig wissel geld terug van iemand bij de mac 8| |
meestal zijn het van die buitenlanders die amper Nederlands spreken, met hele vieze kleffe handjes
of is dit weer niet politiek correct? |
ik weet niet of het politiek correct is, ik weet wel dat je aardig gelijk hebt.
|
hier zijn het domme blondjes en saduf's
|
bij ons:begroeten, vragen of het cadeautjes zijn, inscannen producten, totaalbedrag noemen, en ondertussen als de klant het geld pakt, pak ik in en doe ik het in een tas mits nodig, bedrag aannemen, wisselgeld (terugtellen) + bon meegeven, tot ziens/fijn weekend/feestdagen wensen en wachten tot de klant weg is want meestal willen ze - desondanks dat je heb laten zien dat er teruggeteld is - het nog natellen want je weet maar nooit met "weekendhulpen" he :rolleyes: 8|
"Fulltimers" worden bij ons voornamelijk voor 1 dag per week ingepland, dus wij zouden eigenlijk meer moeten weten maar goed. |
fulltimer voor 1 dag
|
korte werk weken heb je dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.